صنعت

♨️ هنوز کارفرمایان گله مندند… استخدام بهینه چرا هنوز اتفاق نمیافتد؟ «راهکار جامع کاریکس » چیست؟

از قدیم گفته اند که “هر کسی رو بهر کاری ساختن” . آیا واقعا اینطوریه ؟ پس چرا اونی که تو دانشگاه ، برق خونده ، داره کارهای اداری ساده انجام میده و اونی که مدیریت خونده ، زده تو کار ساخت و ساز … مکانیکه ، ولی به دنبال شغل دیگه اس؟؟؟ واقعا استخدام نیروی حرفه ای و متخصص کار پیچیده ای هست. شاید هیچ زمان به اندازه الان ، استخدام کردن یا استخدام شدن ، پیچیده نبوده …

دیده شدن توانمندی ها

بزارید اینطور شروع کنم ! آیا میدونید برند شخصی شما چقدر میتونه توی نگاه افراد مخاطبتون تاثیر گذار باشه ؟ فرقی نمیکنه که شما یه کارآموز، دانشجو یا آماتور هستید و یا یک فرد حرفه ای !!! باید ویترین توانمندی هاتون رو بسازید. مهارتها و توانمندی هاتون اگر در معرض نمایش نباشن ، ممکنه شرایط خوب استخدام در یک شرکت بزرگ و با حقوق عالی رو از دست بدین. خب اما چطور میشه دیده شد… باید جایی دیده بشید که ارزش برند شما رو داشته باشه و یا شما رو به یک برند قوی تبدیل کنه !

12 1

بررسی ماجرا از نگاه کارفرمایان

وقتی پای درد و دل کارفرماها که میشینی ، مدیران منابع انسانی و همه مدیرانی که به نوعی در استخدام افراد توی مجموعه شون دخیل هستن، همه شون یه درد مشترک دارن ! ” استخدام افراد زمانبر و هزینه بر است ” .

پراکندگی و جامع نبودن !

از زمانی که شرکت ها تصمیم میگیرن یک شخص جدید رو استخدام کنند ، اولین سوال اینه که کجا باید آگهی بکنن ؟؟؟ یکی از سایت ها، توش برنامه نویس خوب گیر میاد و یکی هم منشی … برای مکانیک و تاسیسات و یا برق و عمران باید رفت توی یک سایت دیگ و اونجا پلن خرید .گرافیست ها رو هم توی سایت دیگه ای میشه پیدا کرد! جامع نبودن و پراکندگی تازه اولشه … وقتی که نیاز باشه برای استخدام چندین مدیر ، رزومه ای رو بررسی کنند ، دیگ کار خیلی پیچیده میشه ، چون همه اون مدیران هم باید برن و توی 10 تا و 100 تا سایت عضو بشن و پراکندگی این رمزها و قاطی شدن رزومه ها دیگ واقعا کلافه کننده میشه .

رزومه های ناقص و نامرتبط

خب البته ماجرا به همین جا ختم نمیشه، بعد از اینکه از پراکندگی ها گذشتیم و تو سایت های مختلف هم مجبور شدیم هزینه کنیم و پلن استخدامی بخریم ، میرسیم به اونجا که برای هر آگهی صدها رزومه ناقص و غیر مرتبط رو باید دریافت کنیم … چقدر باید زمان بزاریم تا اونها رو بررسی و فیلتر کنیم ؟  و بعد از تماس، دعوت اولیه برای مصاحبه رو برای هفته آینده تنظیم کنیم . واقعا … واقعا کار سخت و فرسایشی هست که بشینی و هزاران رزومه رو روزانه مرور کنی ، در حالی که میدونی اکثرشون نامرتبط و یا ناقص اند.

13

سنجش فرهنگ سازمانی و اخت شدن

آیا واقعا این چرخه ناقص نیست ؟ مصاحبه های سنتی وقت زیادی از کارجو و کافرما  میگیرن و با این حال هر دو طرف تا اندازه ای نگرانن که آیا این همون چیزی هست که من میخوام ؟؟؟ آیا واقعا تمام توانمندی های که گفت، رو بلده ؟ آیا واقعا خلق و خو و رفتارش به فرهنگ سازمانی ما میخوره ؟

چرا باید این همه وقت و هزینه تلف بشه ؟ غول چراغ جادو کجاس پس ؟

اینجاس که « کاریکس : اولین (1) پلتفرم استخدام سریع موبایلی » میاد و خیلی از خستگی ها رو کم میکنه و به کارجو و کافرما فرصت های جدیدی میده .  اپلیکیشن کاریکس با شعار « استخدام بهینه در زمان کم » به وجود اومد . در 6 ماه اول  15000 نفر به کاریکس اعتماد کرده ند و کاریکس اپلیکیشن منتخب کافه بازار در بخش کسب و کارها شد!

کاریکس به کارجوها امکان دیده شدن میده ، ارائه صفحه وب سایت اختصاصی و معرفی ویدیویی و همچنین مصاحبه آنلاین خدمات دیگه ای هست که کاریکس به کارجویان و کارفرمایان ارائه میکنه تا زمان کمتری رو صرف بکنن و نتیجه بهینه تری هم بگیرند.

جامع بودن زمینه های شغلی نیز این فرصت رو به کارفرما میده که از خریدن پلن های مختلف، و سرزدن و عضویت در سایت پراکنده و خسته کننده خلاص بشه و به راحتی رزومه های دریافتی ش رو در یکجا بررسی کنه.

البته ، اصلا ممکنه نیازی به آگهی زدن نباشه .. در کاریکس امکان بی نهایت جستجوی رایگان و تماس مستقیم با کارجویان ، شرایطی رو فراهم میکنه تا کارفرما بدون انتظار و در زمان کم ، یک شخص حرفه ای یا کارآموز رو جذب کنه و در همون روز مصاحبه آنلاینش رو برگزار و استخدامش رو نهایی کنه .

البته مزایای کاریکس به همین جا ختم نمیشه . برای همین شما رو دعوت میکنم تا به اولین پلتفرم استخدامی سریع و بهینه ، سری بزنین و تغییر و به طور واقعی حس کنین . دیگ وقتشه که کارهای فرسایشی و خسته کننده رو به یک بازی لذت بخش تغییر بدین و با هزاران رزومه ناقص و نامرتبط خداحافظی کنید.

استخدام کنید ، استخدام شوید … اما بهینه و سریع.

« کاریکس : اولین (1) پلتفرم استخدام سریع موبایلی »

https://kutt.it/KaariX1

مشاهده سایت کاریکس

Rate this post

مصطفی علیزاده

من مدیر وبسایت‌های غرب پرس و سئو۸ هستم و با بیش از یک دهه تجربه در زمینه سئو، به برندها و کسب و کارهای مختلف، چه بزرگ و چه کوچک، مشاوره و خدمات ارائه داده‌ام.
دکمه بازگشت به بالا