مد و زیبایی

چگونه کیف و کفش مناسب استایلمان را انتخاب کنیم؟

کیف و کفش جزو عناصری هستند که در شکل‌گیری صحیح استایل افراد نقش مهمی بازی می‌کنند. برخی از افراد برای این که استایل خود را تکمیل کنند به سراغ خرید کیف و کفش ست چرم می‌روند. این در حالی است که اگر با اهمیت این محصولات در چگونه دیدن شدن استایل خود آشنا باشند، دقت زیادی در خرید کیف و کفش چرم زنانه و یا هر نوع دیگر این محصولات، به خرج داده و هیچ گاه کیفیت را فدای قیمت ارزان نخواهند کرد.

نکات مهم در انتخاب کیف و کفش مناسب استایل های مختلف

انتخاب کیف و کفش مناسب، بر خلاف آنچه از دور به نظر می رسد، کار چندان آسانی نیست. در این کار باید به چند نکته مهم اهمیت داد تا نتیجه کار، راضی کننده باشد. این نکات عبارتند از:

  • انتخاب کیف و کفش بر اساس سبک پوشش

اولین نکته‌ای که در انتخاب کیف و کفش باید مد نظر باشد، توجه به سبک پوشش است. هر فردی با توجه به ذوق و سلیقه‌ای که دارد استایل و سبک خاصی را در پوشش خود به کار می‌برد. این سبک باید در انتخاب کیف و کفش نیز دخالت داده شود تا استایلی بی عیب را شاهد باشیم. مثلاً افرادی که شیک و رسمی بودن لباس و تیپ را در اولویت‌های خود قرار داده‌اند معمولاً خرید ست کیف و کفش چرم را ترجیح می‌دهند. این در حالی است که افرادی که به راحتی خود توجه می‌کنند معمولاً از لباس‌ها و کیف و کفش اسپرت استفاده می‌نمایند. به عنوان مثال، استایل مانتو با کیف کمری و یک جفت کفش اسپرت شیک می تواند بهترین انتخاب باشد.

  • انتخاب کیف و کفش مناسب با رنگ لباس

رنگ لباس، عامل دیگری است تا حدودی در انتخاب کیف و کفش، تأثیر دارد. افراد در انتخاب رنگ لباس خود، نظرات مختلفی دارند. از این رو کیف و کفش‌ها با رنگ‌های مختلفی تهیه شده‌اند. مثلاً در خرید کیف و کفش ست عروس، معمولاً رنگ‌های شیری و سفید مد نظر هستند. این در حالی است که برای حضور در مجالس و مراسمات رسمی، ست کیف و کفش مجلسی مشکی می تواند استایل افراد را به خوبی جلوه داده و زیبایی استایل آنها را به رخ بکشد.

انتخاب کیف و کفش با توجه به متریال

  • انتخاب کیف و کفش با توجه به متریال

متریال به کار رفته در تولید این محصولات نیز یکی از اصول انتخاب کیف و کفش مناسب با استایل است. افراد تمایل دارند در هر استایلی، راحت باشند. از این رو انتخاب کیف و کفش چرم زنانه به یکی از بهترین انتخاب‌ها تبدیل شده است. این محصولات را می توان در استایل های مختلف نظیر استایل رسمی، مجلسی و اسپرت به کار برده و تیپی جذاب داشت. بانوان می‌توانند به منظور داشتن استایل مناسب برای تفریح در مسافرت‌های تابستانی، خرید کفش چرم تابستانی با یک کیف راحت و بزرگ را انتخاب کنند و یا برای حضور در یک مهمانی بزرگ، کیفی دستی و کفش پاشنه بلند با جنس چرم را انتخاب نموده و هم از کیفیت آن و هم راحتی این کفش‌ها لذت ببرند.

نحوه انتخاب کیف مناسب برای استایل های مختلف

در انتخاب کیف مناسب برای استایل های مختلف باید یک سری اصول در نظر گرفته شده و مطابق با آنها، برنامه خرید را پیش برد. یکی از سؤالاتی که ذهن اکثر افراد را به هنگام خرید درگیر می کند این است که کیف رو با چی ست کنیم؟ در این موارد توصیه می شود یک سری اصول را مد نظر قرار داده و مناسب با آنها کیفی ایده آل خریداری کنید. در این حالت می توان از داشتن استایلی بی نقص، مطمئن بود. این اصول به شرح زیر هستند:

آشنایی با انواع کیف

کیف‌های طراحی شده برای بانوان دارای انواع مختلفی هستند. هر کدام از این کیف‌ها را می توان با استایل های مختلف ست کرد؛ اما باید با اصول این کار آشنایی داشته باشید. یکی از این اصول نیز، آشنایی با کیف زنانه جدید و ویژگی‌های آنها است. به این ترتیب خواهید توانست بهترین کیف را انتخاب کرده و استایلی جذاب داشته باشید. انواع کیف زنانه عبارتند از:

  • کیف‌های دستی

کیف‌های دستی یکی از محبوب‌ترین انواع کیف‌های زنانه هستند. این محصولات دارای ابعاد کوچکی بوده و می توان آنها را به راحتی در دست گرفته و حمل کرد. این کیف‌ها در قالب کیف‌های تکی، ست کیف و کفش عقد، عروسی و مجلسی تهیه شده‌اند. با توجه به سلیقه و رنگ لباس نیز می توان آنها را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی خریداری نمود. به صورت کلی می توان گفت که این کیف‌ها را می توان با کفش چرم زنانه مجلسی ست کرده و با استایلی شکیل در مجالس حضور داشت.

  • کیف‌های بند بلند

کیف‌های بند بلند، انتخابی مناسب برای موقعیت‌هایی است که افراد از لباس‌هایی راحت استفاده کرده‌اند. این کیف‌ها را می توان با استایل و کفش‌های مختلفی ست کرده و ظاهری چشم نواز در استایل افراد به وجود آورد. به عنوان مثال برای انتخاب کیف مناسب با کتونی می توان کیفی بند بلند متناسب با طرح و رنگ کفش را انتخاب کرد. این کیف‌ها در عین سادگی و راحتی، جلوه‌ای مدرن و اسپرت به استایل افراد می‌بخشند.

  • کیف‌های کمری

از جمله کیف‌های پرطرفدار امروزی، کیف‌های کمری هستند. ست لباس با کیف کمری برای آن دسته از افرادی که علاقه مند به استایل کژوال هستند مناسب می باشد. از این رو نمی‌توان از آنها در موقعیت‌های رسمی استفاده کرد.

ست لباس با کیف کمری

  • کیف‌های بزرگ

انتخاب کیف بزرگ برای بانوانی که شاغل بوده و یا دانشجو هستند می تواند گزینه‌ای عالی باشد. این کیف‌ها دارای طرح‌های مختلفی هستند و قابلیت سازگاری با استایل های مختلف روزمره را دارند. به عنوان مثال می توان یک کیف چرم بزرگ را با کفش چرم زنانه اسپرت ست کرده و به هنگام رفتن به خرید و یا گردش روزانه، لوازم ضروری را به همراه داشت.

  • کیف‌های شفاف

افرادی که متناسب با مد روز حرکت می‌کنند، با کیف‌های شفاف آشنایی کامل دارند. این کیف‌ها برای استفاده روزمره مناسب بوده و می تواند در استایل های معمولی و یا اسپرت، از آنها استفاده نمود. به عنوان مثال اگر کتونی سفید رنگی خریداری کرده‌اید و در صدد آن هستید که بدانید باید با کتونی سفید چه کیفی ست کنیم، باید بیان کرد که کیف‌های شفاف، بهترین گزینه هستند.

نحوه انتخاب کفش مناسب برای استایل های مختلف

انتخاب کفش مناسب با استایل های مختلف، امری است که اکثر افراد به آن توجهی ندارند. این در حالی است که تنها یک اشتباه در انتخاب کفش، می تواند کل استایل شما را نامطلوب نشان دهد. به عنوان مثال اگر در استایل اسپرت از کفش چرم زنانه شیک با پاشنه بلند استفاده شود، قطعاً این موضوع می تواند تأثیر بدی بر ظاهر و نحوه پوشش افراد بگذارد. از این رو باید به جز نکات ذکر شده در قسمت قبل، با انواع این کفش‌ها آشنا بوده و انتخابی درست داشته باشید:

  • کفش مجلسی

کفش‌های مجلسی همانگونه که از نام آنها بر می آید برای استفاده در مجالس و مهمانی‌ها مناسب هستند. این کفش‌ها در انواع پاشنه بلند و کوتاه، طراحی شده‌اند. کفش زنانه چرم، بهترین گزینه برای خرید کفش مجلسی و ست کردن با استایل های مختلف است. این کفش‌ها بسیار راحت بوده و در طرح و رنگ‌های مختلفی تولید شده‌اند. این امر سبب باز بودن دست متقاضیان در انتخاب رنگ و فرم کفش متناسب با نوع لباس می شود. مثلاً می توان ست کیف و کفش عسلی با مانتو با رنگ قهوه‌ای یا سفید را انتخاب کرده و حضوری پر رنگ در مجالس و یا محل کار داشت.

کیف و کفش عسلی با مانتو

  • کفش اسپرت

برخی از بانوان به استایل های اسپرت و راحت علاقه دارند. از این رو باید کفش‌هایی متناسب با این استایل انتخاب کنند. مثلاً برخی افراد، سارافونی ساده و اسپرت را برای گردش و یا حضور در یک جمع دوستانه انتخاب می‌کنند. در این موارد برای انتخاب کفش مناسب با سارافون باید متناسب با فرم و مدل این لباس، کفشی نظیر کتونی، انتخاب کرد.

  • صندل‌ها

صندل‌ها از انواع دیگر کفش‌ها هستند که در استایل های خاصی می توان از آن استفاده کرد. این کفش‌ها معمولاً در استایل های روزمره و اسپرت استفاده شده و جلوه‌ای جذاب به ظاهر بانوان می‌بخشند. هنگام خرید کفش چرم سورنا می توانید آنها را از میان صندل های چرم انتخاب کرده و در کنار راحتی کفش ها ، زیبایی خاصی در استایل خود به وجود آوردید.

5/5 - (2 امتیاز)

مصطفی علیزاده

من مدیر وبسایت‌های غرب پرس و سئو۸ هستم و با بیش از یک دهه تجربه در زمینه سئو، به برندها و کسب و کارهای مختلف، چه بزرگ و چه کوچک، مشاوره و خدمات ارائه داده‌ام.
دکمه بازگشت به بالا