فناوری

کرافتون از «آنا» رونمایی کرد، یک تأثیرگذار فراانسانی بیش از حد واقع‌گرا: هدفش چیست؟

Krafton، شرکت پشت PUBG و BGMI  اینفلوئنسر انسانی دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی خود را به نام آنا معرفی کرده است. او با Unreal Engine ساخته شده است و قصد دارد چهره وب 3 کرافتون باشد. و فعالیت های Metaverse. وقتی صحبت از چهره شد، از تصاویر تبلیغاتی، به نظر می رسد که او ظاهری بیش از حد واقع گرایانه دارد و ظاهراً می تواند مانند یک انسان صحبت کند، آواز بخواند و حرکت کند، به لطف تقلب، یادگیری عمیق و فراواقع گرایی.

پس… آنا واقعاً چه کاری می تواند انجام دهد؟

هدف Ana: موارد استفاده

Ana on PUBG

در حین اعلام آنا، کرافتن به اشتراک گذاشته است که “ANA برای جذب مخاطبان جهانی و کمک به ایجاد اکوسیستم وب 3.0 KRAFTON طراحی شده است”. بنابراین، این نقش او را به‌عنوان یک تأثیرگذار در زمان حال و نقشی که او در اهداف آینده شرکت در رابطه با اینترنت نسل بعدی و کسب‌وکارهای مرتبط ایفا می‌کند، نشان می‌دهد.

این شرکت می‌گوید که در داخل به همراه Unreal Engine Epic Games برای ایجاد Ana کار کرده است. توجه به جزئیات ایجاد شده در “موهای کودک”، “کرک روی پوست”، “حرکت مردمک، ماهیچه های ظریف صورت و چین و چروک” و “حرکت طبیعی مفصل در سراسر بدن” او را برجسته می کند.

علاوه بر این، به لطف سنتز صدای پیشرفته، گفته می شود که او قادر به آواز خواندن است.

Ana on BGMI

“ANA یک انسان مجازی بیش از حد واقع گرایانه است که توسط فناوری بی نظیر KRAFTON ایجاد شده است. ما انتظار داریم که او علاقه و محبوبیت Gen Z را در سراسر جهان جلب کند. ANA یک آهنگ موسیقی اصلی منتشر خواهد کرد و دامنه فعالیت خود را به عنوان یک تأثیرگذار در حوزه های مختلف سرگرمی و ورزش های الکترونیکی گسترش خواهد داد.

ادامه مطلب
پیاده‌روی کنار ایستگاه فضایی تا ساعاتی دیگر

این اولین بار نیست که چیزی شبیه او را می بینیم. سام سامسونگ را به خاطر دارید؟ بیایید ببینیم که آیا آواتار انسانی مجازی Krafton بیش از آن چیزی است که به نظر می رسد.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا