تفریحی

هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا

مشهد شهر زیبایی است که با قدم‌های امام هشتم متبرک شده و امروزه وعده‌گاه عشاق است. البته نباید از قلم انداخت که شهر مشهد دارای بهترین اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها، مکان‌های گردشگری و ییلاقات زیبا است. اگر تابه‌حال فقط به زیارت حرم امام هشتم فکر می‌کردید، امروز باید بازدید از امکان گردشگری مشهد را نیز به لیست خود اضافه کنید. اگر دوست دارید هتل های مشهد را بشناسید باید ادامه این مقاله را بخوانید. البته که در این شهر اقامتگاه‌هایی هستند که خدمات سرو ناهار و شام را ارائه می‌دهند. هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا را در ادامه معرفی می‌کنیم.

هتل قصر بین‌المللی مشهد

فضای داخل اتاق های هتل قصر بین‌المللی مشهد

هتل قصر بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۶۷ تاسیس گردید. هتلی با مساحت  ۲۰۰۰۰ مترمربع که در نزدیکی حرم امام رضا بنا گردیده و از بهترین مزایای رزرو هتل قصر مشهد می‌توان دسترسی ساده به فرودگاه، راه آهن، پایانه مسافربری و مترو را نام برد. حتما از طراحی داخلی این هتل خوشتان می‌آید؛ چراکه توسط بهترین معماران ساخته شده است. هتل پنج ستاره قصر فضایی دلنشین برای اقامت به حساب می‌آید که خدمات ناهار و شام را توسط رستوران‌های جذابش فراهم کرده است.

هتل الماس ۲ مشهد

لابی هتل الماس ۲ در مشهد

هتل الماس ۲ مشهد جزو زیباترین هتل های این شهر است که در نزدیکی حرم واقع شده و خدمات ناهار و شام نیز دارد. این هتل با موقعیت مکانی بسیار مناسب قابلیت دسترسی میهمانان به راه آهن، فرودگاه، بازارهای شهر و جاذبه‌های تاریخی را مهیا ساخته است. باید بدانید هتل الماس ۲ مشهد خدمات گوناگون و امکانات رفاهی کم‎‌نظیری همچون روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، رستوران گردان در طبقه آخر هتل، روف‌ گاردن، کافی‌شاپی با منوی جذاب، کافی نت، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن‌ همایش، و ترانسفر رایگان فرودگاهی دارد؛ همچنین این هتل دارای سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی است.

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور یکی از هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا است. این هتل در نزدیکی بازارهای معروف مشهد همچون بازار رضا قرار داشته و می‌توانید سوغاتی‌های مناسبی از این مرکز خرید تهیه کنید. یکی از ویژگی‌های خاص هتل سی نور مشهد دسترسی آسان به فرودگاه بین‌المللی، راه آهن، ترمینال مسافربری و غیره است. از امکانات هتل سی نور مشهد نیز می‌توان به سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس چند منظوره، فست فود، کافی نت، سالن بیلیارد، استخر سرپوشیده، رستوران سنتی، روف گاردن، کافی شاپ، روم سرویس، سونا، ماساژ، حمام‌های ترکی و مغربی، غار و حوضچه نمک، پینگ پنگ، سالن بدن سازی، فوتبال دستی، سرویس رفت و برگشت و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره نمود.

هتل قصر طلایی مشهد

یکی از هتل های لوکس مشهد هتل قصر طلایی مشهد است. این هتل مجلل به دلیل اشراف داشتن به حرم مطهر امام هشتم از محبوبیت بالایی برخوردار است. با رزرو هتل قصر طلایی مشهد می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری مهم این شهر مانند آرامگاه نادرشاه افشار، گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی، بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی و مسجد گوهر شاد دسترسی داشته باشید. باید بدانید هتل پنج ستاره قصر طلایی ۲۰ طبقه بوده و در کل ۶۱۰ اتاق و سوئیت دارد. این اتاق‌ها دکوراسیون جذابی داشته و تمامی امکانات رفاهی برای یک اقامت ایده‌آل را دارند. از جمله خدمات و امکانات هتل قصر طلایی مشهد می‌توان پارکینگ با ظرفیت بالا، استخر، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی و چند رستوران متنوع را نام برد.

هتل درویشی مشهد

اگر به رزرو هتل در مشهد فکر می‌کنید، هتل درویشی مشهد گزینه خوبی است؛ چراکه معماری منحصربه‌فردی داشته و دارای بهترین استانداردهای کیفی است هتل درویشی یکی از هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا است که هر ساله مسافران و میهمانان زیادی را جذب خود می‌کند. هتل یاد شده ۲۰ طبقه بوده و به عنوان بزرگ‌ترین هتل آتریوم کشور شهرت دارد. این هتل در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد و دارای ۲۲۳ اتاق متنوع است که واحدهای اقامتی آن شامل اتاق‌های رویال، پنت هاوس، اتاق ملل و اتاق‌های VIP است. هتل درویشی با نیت خدمات‌رسانی عالی به مسافران شهر مشهد بنا گردیده و دارای بهترین امکانات روز دنیا است. این امکانات شامل سالن ماساژ، سالن بدنسازی، انواع خدمات اسپا در فضایی شیک و لوکس، رستوران‌های متنوع ایرانی و فرنگی، روف گاردن با چشم‌اندازی فوق‌العاده از شهر، فست فود و کافی شاپ، روم سرویس ۲۴ ساعته، صرافی، تاکسی سرویس، تالار پذیرایی، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی و غیره است.

هتل پارسیس مشهد

یکی دیگر از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا هتل پارسیس مشهد نام دارد که در سال ۱۳۹۵ تاسیس گردیده است. این هتل در بلوار امیرالمونین قرار داشته و یک هتل ۱۶ طبقه است. باید بدانید هتل پارسیس دارای ۱۱۲ واحد اقامتی بسیار مجهز و لوکس بوده که تخت‌های راحتی دارد. یکی از ویژگی‌های هتل پارسیس مشهد فاصله نزدیک به حرم مطهر و دسترسی ساده به مرکز شهر است. از طرفی هتل پارسیس دارای چند سالن برای برگزاری همایش‌ها و مجالس با ظرفیت ۲۰۰ نفر است؛ علاوه بر این‌ه هتل یاد شده دارای رستوران‌ها و کافی شاپی مجلل برای سرو انواع غذاهای متنوع است و این رستوران‌ها جزو بهترین رستوران های مشهد هستند.

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد در خیابان امام رضا ۸ واقع شده و در فاصله کمی از حرم امام هشتم قرار دارد. این هتل دارای ۹۸ باب اتاق و سوئیت با کلیه امکانات رفاهی است. یکی از مزایای هتل فردوس مشهد اشراف داشتن به بازار رضا و بازار هفده شهریور است. امکانات رفاهی هتل فردوس شامل گیم نت، خشکشویی، اتاق بازی کودکان، پارکینگ، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، اینترنت بی‌سیم و کافی نت است.

هتل کیانا مشهد

با در نظر گرفتن قیمت هتل های مشهد، هتل کیانا مشهد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در این شهر بوده و هزینه کمتری روی دستتان می‌گذارد. در واقع هتل کیانا یک هتل نوساز در اطراف حرم بوده که در سال ۱۳۹۱ افتتاح شده است. هتل چهار ستاره کیانا مشهد دارای ۵ طبقه بوده و ۱۱۰ باب اتاق وسوئیت مجهز دارد. با رزرو هتل چهار ستاره کیانا مشهد می‌توانید از امکانات خوبش برخوردار شوید. این امکانات از قبیل سالن‌های پذیرایی زیباُ، رستوران‌ با غذاهای متنوع و کافی شاپ دنج و صمیمی است. در بین رستوران هتل های مشهد، رستوران ارغوان هتل کیانا گزینه خوبی برای صرف غذا است. از امکانات هتل کیانا مشهد می‌توان به اتاق بازی کودکان، گیم نت، فضای سبز، اینترنت، سونا و جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ و غیره اشاره نمود.

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس یکی از قدیمی‌ترین هتل های مشهد بوده که در میدان بیت المقدس قرار دارد. این هتل ۷ طبقه جزو هتل های نزدیک حرم با غذا است که ۱۸۹ واحد اقامتی دارد. در کل هتل اطلس مشهد به ظرفیت ۵۰۰ نفر بوده و امکانات داخلی آن برای چند شب اقامت مناسب است. از امکانات این هتل باید به اتاق چمدان، پارکینگ، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ در محیطی دنج و آرام، روم سرویس، صندوق امانات، لاندری و غیره اشاره کرد.

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه جزو هتل های لوکس مشهد است که با معماری خیره‌کننده در همسایگی حرم مطهر امام رضا ساخته شده است. هتل قصر الضیافه مشهد یک هتل پنج ستاره با موقعیت جغرافیایی استثنایی است. این هتل در سال ۱۳۸۵ و دقیقا در ورودی صحن هدایت افتتاح گردیده است. ناگفته نماند معماری و طراحی هتل قصرالضیافه مشهد الهام گرفته از معماری اسلامی بوده و با بهره‌گیری از تکنیک‌های سبک معماری ایرانی اسلامی ساخته شده است. رستوران هتل قصر الضیافه مشهد در طبقه همکف هتل قرار داشته و با ظرفیت ۱۵۰ نفر به فعالیت می‌پردازد. این رستوران با کمک مواد اولیه مرغوب و باکیفیت به سرو بهترین و خوش‌طعم‌ترین غذاها در سه وعده صبحانه، ناهار و شام مشغول است. یکی از ویژگی‌ها و مزایای این هتل محوطه وسیع و دلباز، حوض‌های آب، باغچه‌های سرسبز و آلاچیق‌های زیبا است.

باید بدانید کافی‌شاپ هتل قصر الضیافه مشهد به صورت ۲۴ ساعته باز است. این کافی شاپ به ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها و فست فودها پرداخته و در طبقه همکف هتل قرار دارد. از امکانات و سرویس‌هایی که هتل قصرالضیافه مشهد ارائه می‌دهد باید به پارکینگ، پینگ پنگ، فوتبال دستی، لاندری، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، خدمات ویژه معلولین، تبدیل ارز، روم سرویس ۲۴ ساعته، کافه و رستوران، سالن کنفرانس، تالار پذیرایی و… اشاره کرد. در اتاق‌های مجلل هتل قصرالضیافه می‌توان امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، تلفن، یخچال، مینی‌بار، چای‌ساز، آشپزخانه بدون امکان پخت و پز، صندوق امانات، کمد لباس، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع مرکزی، کارت هوشمند و قفل الکترونیکی درب اتاق، سشوار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، وسایل بهداشتی و حمام اختصاصی و غیره نیز اشاره داشت.

هتل سهند مشهد

هتل سهند مشهد در خیابان امام رضا ۲ واقع شده و فاصله کمی با حرم رضوی دارد. با رزرو هتل سهند مشهد نیز به حرم امام هشتم مشرف هستید و از طرفی هزینه سفر شما تا حد زیادی کاهش می‌یابد. این هتل زیبا با در اختیار داشتن اتاق‌هایی تمیز و شیک اقامتی خوش برای شما فراهم می‌آورد. از قلم نیفتد هتل سهند دارای رستورانی با انواع غذاهای خوشمزه و کافی‌شاپی لوکس در کنار قهوه‌خانه‌ای اصیل که در پشت بام است. در این هتل محوطه بازی برای کودکان مهیا است و اینترنت پرسرعت نیز برای استفاده شما موجود است.

هتل های مشهد را می‌توان ازجمله بهترین اقامتگاه‌های موجود در کشور دانست. چنانچه قصد سفر به مشهد و اسکان در نزدیکی حرم امام هشتم (ع) را دارید پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب پیش‌رو را در مقاله ” هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا ” از وبسایت ایران هتل آنلاین مطالع فرمایید.

منبع: iranhotelonline.com

5/5 - (1 امتیاز)

مصطفی علیزاده

من مدیر وبسایت‌های غرب پرس و سئو۸ هستم و با بیش از یک دهه تجربه در زمینه سئو، به برندها و کسب و کارهای مختلف، چه بزرگ و چه کوچک، مشاوره و خدمات ارائه داده‌ام.
دکمه بازگشت به بالا