بازار

معرفی فروشگاه ساز دروناَپ

اگر به دنبال طراحی فروشگاه اینترنتی خود هستید، حتما با فروشگاه سازهای آنلاین زیادی برخورد کرده اید که از بین آنها می توان به ووکامرس اشاره کرد. این فروشگاه سازها قابلیت های بسیار خوبی دارند و حتی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کنند، اما نکته اینجاست که این فروشگاه سازها اصالتاً ایرانی نیستند.

دروناَپ یک چادر ساز کاملا فارسی است که توسط مهندسان ایرانی طراحی شده است. Dronup به شما کمک می کند تا به راحتی فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید، محصولات خود را آپلود کنید و از فروش آنلاین امن لذت ببرید.

Dronapp یک اپلیکیشن فروشگاه ساز است که با نصب آن بر روی تلفن همراه خود می توانید از خدمات فروشگاه ساز بهره مند شوید. در حین ثبت نام، لینک اختصاصی فروشگاه Dronup خود را دریافت کرده و در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

Dronapp کاملا فارسی بوده و پشتیبانی آن نیز به زبان فارسی می باشد.ویژگی های Dropap شامل موارد زیر است:

    چادر ساز کاملا ایرانی

درگاه پرداخت آنلاین

سیستم تحویل محصول

ارتباط با مشتری از طریق اپلیکیشن

کد فروشگاه و لینک عضویت در شبکه های مجازی

اطلاعات بیشتر در مورد Drone

Dronup یک فروشگاه ساز آنلاین رایگان است که بسیاری از ویژگی های یک فروشگاه آنلاین را در اختیار فروشندگان قرار می دهدبا کمک Dronapp راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان بسیار ساده شده است. Dronapp یک فروشگاه ساز رایگان با ویژگی های عالی است. دیگر نیازی نیست برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود پول زیادی خرج کنید. Dronapp یک درگاه پرداخت آنلاین دارد که به فروشندگان اجازه می دهد برای محصولات خود به صورت آنلاین پرداخت دریافت کنند. فروشندگان می توانند محصولات خود را در Dronapp آپلود کنند و سپس لینک فروشگاه خود را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام به اشتراک بگذارند. یکی از مزایای این فروشگاه ساز این است که فروشگاه شما همیشه در دسترس کاربران و مشتریان است. همه فروشندگان نمی توانند برای Dronup ثبت نام کنند، بنابراین مشتریان می توانند به فروشگاه هایی که از Dronup استفاده می کنند اعتماد کنند.

فروشگاه اینستاگرام Dronepp

فروشگاه ساز رایگان دروناَپ به شما امکان می دهد فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید. Dronup کاملا رایگان است و درآمد آن از درصدی از فروش فروشنده است.با ثبت نام در Dronapp، می توانید محصولات خود را به آن اضافه کنید، تراکنش های مالی خود را مدیریت کنید، با کاربران خود چت کنید و چندین حساب بانکی را برای تسویه حساب وارد کنید.

چرا Dronaap؟

فروشگاه ساز، با قابلیت مدیریت فروشگاه.

Dronapp یک فروشگاه ساز رایگان قابل اعتماد است. شما می توانید فروشگاه آنلاین خود را در Dronup راه اندازی کنید، محصولات خود را آپلود کنید و کسب و کار خود را از طریق شبکه های اجتماعی ادامه دهید. Dronup به شما امکان می دهد یک فروشگاه آنلاین داشته باشید و آن را در رسانه های مختلف تبلیغ کنید. به عنوان مثال می توانید محصولات خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید و همچنین در کانال ها و گروه های پیام رسان به تبلیغ خود ادامه دهید.

مخاطب را متقاعد کند

یکی از دغدغه های مسئولان فروشگاه های اینستاگرام جلب اعتماد کاربران به فروشگاه است. فروشگاه ها می توانند از بستر Dronup استفاده کنند تا به مشتریان خود اطمینان دهند که محصولی سالم و اصلی دریافت خواهند کرد. روش کار دروناپ به این صورت است که مشتری هزینه محصول را از طریق درگاه پرداخت آنلاین امن به حساب دروناپ واریز می کند، پس از دریافت کالا توسط مشتری، مشتری باید اصالت و وضعیت کالا را تایید کند تا بهای تمام شده محصول را دریافت کند. به حساب فروشنده واریز می شود.

سیستم تحویل محصول

یکی دیگر از دغدغه های مدیران فروشگاه اینستاگرام نحوه ارسال محصولات به مشتریان است.Dronup به فروشگاه ها اجازه می دهد تا محصولات خود را با استفاده از سیستم پستی Dronup برای مشتریان ارسال کنند. فروشگاه آدرس شما را در Dronapp ثبت کرده است. پس از ثبت سفارش، مامور پست به فروشگاه می رود و بسته را تحویل می گیرد و به خریدار می دهد. فروشنده برای ارسال بسته نیازی به تلاش زیادی ندارد.

ایمن درگاه پرداخت بانکی

می توانید به مشتریان خود اطمینان دهید که می توانند از طریق یک درگاه بانکی امن خرید کنند. Dronapp با داشتن مجوزهای لازم دارای درگاه پرداخت مستقیم از طریق بانک ها می باشد. Dronapp یک درگاه بانکی بدون واسطه دارد و مشتریان می توانند پرداخت آنلاین امن را با Dronapp تجربه کنند.

لینک خرید بخش لینک پروفایل در اینستاگرام

    مدیران فروشگاه می توانند لینک فروشگاه اینترنتی خود را در پروفایل اینستاگرام خود قرار دهند. با کلیک بر روی لینک، کاربر به صفحه نصب نرم افزار هدایت می شود.در صورتی که کاربر اپلیکیشن پهپاد خریدار را نصب کرده باشد، صفحه فروشگاه فروشنده برای او باز می شود و می تواند محصول مورد نظر خود را خریداری کند.

چرا اینستاگرام؟

Rate this post

مصطفی علیزاده

من مدیر وبسایت‌های غرب پرس و سئو۸ هستم و با بیش از یک دهه تجربه در زمینه سئو، به برندها و کسب و کارهای مختلف، چه بزرگ و چه کوچک، مشاوره و خدمات ارائه داده‌ام.
دکمه بازگشت به بالا