فناوری

بهینه سازی سایت در الگوریتم جدید مدیکال 2018

گاهی مدیران وبسایت ها می‌خواهند به‌سرعت در گوگل جايگاه بهتری کسب نمایند و به همین علت در بهینه سازی وب سایت خود در گیر اشتباهاتی میشوند که از لحاظ گوگل مخفی نیست و شاید وب سایت آنها بوسیله گوگل جریمه شود . درین مقاله یکسری مثال از ایرادات رایجی که شاید در سئو وب سایت اتفاق بیفتد را معرفی می کنیم تا با آشنایی بیشتر از این اشباهات اجتناب فرمایید .

به کار گیری از محتوای نسخه برداری شده و ضعیف

یکی‌از ایرادات در بهینه سازی وب سایت به کارگیری از محتوای کپی شده میباشد . به کارگیری از محتوای نسخه برداری شده از وب سایت رقبا یک کار غیرقانونی به حساب میاید و در‌این‌صورت‌ گوگل شما‌را جریمه خواهد کرد به نحوی که احتمالا حتی کل وبسایت شما از ایندکس گوگل خارج شود . براین اساس محتوای اختصاصی ایجاد نمایید و روزانه وبسایت خویش را به روز رسانی فرمایید .

بک لینک و پیوند از منابع غیر معتبر و وجود لینک و پیوند های شکسته

برخی ها فکر‌می‌کنند که هرچه بک لینک بیشتری اخذ نمایند می توانند رده بهتری در گوگل داشته باشند و به کیفیت پیوند ها توجهی نمی کنند , وجود بک لینک با کیفیت برای بالا بردن اعتبار یک وب سایت بسیار دارای اهمیت است ولی بک لینک و پیوند ها می بایست از وب سایت های قدرتمند که مربوط به بازار هدف شما می‌باشند گرفته شوند . وجود پیوند های شکسته هم سبب ساز پایین آمدن اعتبار وبسایت می شود .

استفاده بیش از مقدار از کلمه ها کلیدی

برخی از مدیران وبسایت ها فکر می‌کنند که چنانچه در مطالب وبسایت خویش بیشتر از لغت ها اساسی به کار گیری نمایند آن مطالب سریعتر ایندکس می شود و به‌سرعت می توانند به رده خوبی برسند , البته بهتر است بدانید که در صورتی در استفاده از عبارات دارای اهمیت زیاده روی فرمایید گوگل متوجه می شود و احتمالا شما ر ا جریمه نماید . معمولا چگالی لغت ها مهم به فعالیت رفته در نوشته محتوای شما می بایست میان 2 تا 3 درصد باشد و تمرکز بیش از مقدار روی این مسئله جايگاه شما‌را ارتقاء نمیدهد و بعداز مدتی به وسیله گوگل جریمه خواهید شد .

استعمال از تیتر های ضعیف

اشخاصی وجود دارند که از تیتر های عالی برای محتوای وبسایت خویش به کارگیری نمی کنند در حالیکه موتورهای جستجو به شدت بر روی برچسب تیتر تکیه مینمایند . به کار گیری از عنوان مطلوب جزء مهم‌ترین فاکتورهای سئو داخلی وب سایت به حساب میاید .

اشتباهات در استفاده انکرتکست

به نوشته های قابل کلیک در صفحه های وب سایت انکرتکست گفته می شود . انکرتکست ها منبع با اهمیت و خوراک خزنده های موتورهای جستجو می‌باشند و به کار گیری صحیح از آنها بخشی از مهارت های یک سئو کار است . البته یکی ایرادات در بهینه سازی وبسایت به کار گیری از خود کلمه و واژه دارای اهمیت در تمام لینک و پیوند های خارجی و داخلی وبسایت میباشد . شما حتما بایستی از لغت ها مهم در پیوند های خویش به کارگیری فرمایید البته نباید همگی پیوند های شما خود عبارات دارای اهمیت باشند . تلاش نمائید از ترکیبی از متون در لینک و پیوند های خویش به کارگیری فرمائید . http://seokaraj.ir

5/5 - (1 امتیاز)

مصطفی علیزاده

من مدیر وبسایت‌های غرب پرس و سئو۸ هستم و با بیش از یک دهه تجربه در زمینه سئو، به برندها و کسب و کارهای مختلف، چه بزرگ و چه کوچک، مشاوره و خدمات ارائه داده‌ام.
دکمه بازگشت به بالا