فرهنگ و هنر

نودهشتیها ارائه دهنده ی بهترین فیلم های دنیا

تیم نودهشتیها( 98iha) از سال 1394 تاکنون در تلاش برای خدمت رسانی به دوستداران موزیک و فیلم بوده اند. این سایت معتبر با ارائه ی بهترین فیلم های دنیا توانسته است از جایگاه خاصی در میان مردم برخوردار شود. مردم کشور عزیز ما ایران همیشه هنردوست بوده اند و در هر زمینه ای فعالیت های چشمگیری داشته اند. از موسیقی گرفته تا نقاشی و فیلم سازی و … به همین دلیل دسترسی به انواع هنرهای فرهنگی در این کشور چندان هم سخت نیست.

اما سایت نودهشتیها کار هنر دوستان را آسانتر کرده و با ارائه ی بهترین و بروزترین فیلم ها و موزیک ها به دوستداران هنر این امکان را داده است که بدون هیچ دردسری به هر آنچه می خواهند دست یابند.

آرشیوی از بهترین فیلم های سینمایی و سریال های محبوب در کشورهای مختلف از جمله کشور عزیز خودمان ایران. کسانی که علاقه ی بسیاری به فیلم دیدن دارند همیشه به دنبال این هستند که بهترین فیلم ها را در آرشیو خودشان نگه دارند. اما ممکن است برخی فیلم های قدیمی و زیبا را به سختی در اینترنت پیدا کنند.

تیم تخصصی نودهشتیها به شما کمک می کند تا بهترین فیلم هایی عصر دنیا را در کمترین زمان پیدا کنید. فیلم هایی که بیشترین جایزه های نوبل را دریافت کرده ان و همچنین بهترین فیلم های ایرانی را در این سایت میتوانید مشاهده کنید.

سایت نودهشتیها| دانلود موزیک و فیلم

هر فیلمی که در یک کشور ساخته می شود نشانگر زیبایی ها و حتی مشکلات زندگی اشخاصی است که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند. دقت کرده اید گاهی فیلمی را مشاهده می کنید و آن را با زندگی خودتان مقایسه کرده و به شباهت های بسیاری دست می یابید؟ این مسئله به این خاطر است که نویسندگان و فیلمنامه نویسان از دل همین مردمی سر بر می آوردند که شما هر روزه با آنها زندگی می کنید.

ممکن است حتی ندانسته در کنار یک نویسنده بنشینید و از مشکلاتتان برای اون سخن بگویید. این سخنان شما می تواند در ذهن فیلمنامه نویس جرقه ای ایجاد کند. حاصل این جرقه میشود یک فیلم سینمایی منحصر به فرد که ساعت ها زمان برای دیدن آن صرف میکند. فیلم هایی که در نودهشتی ها پیدا خواهید کرد.

نودهشتیها با ارائه ی لیستی از بروز ترین فیلم های ایرانی در هر ژانری که شما بخواهید، این ویژگی را برای شما نهادینه کرده اند که دستیابی به خواسته هایتان می تواند اسان باشد.

دقت کرده اید برخی فیلم ها را هر چقدر هم که نگاه کنید از دیدنشان سیر نمی شوید؟ این فیلم ها دقیقا همان فیلم هایی هستند که برای ساخت آن بیشترین زمان را گذاشته اند. از دل مردم جامعه ای بیرون آمده است که اینچنین آسان بر دل مردم می نشیند.

مردم هر کشوری بر حسب فرهنگ محل زندگی خود سلایق متفاوتی در انتخاب نوع فیلم دارند. مثلا کشور آمریکا سازنده ی بیشترین فیلم ها و سریال های تخیلی و ماورایی است. اما این فیلم ها در سراسر دنیا طرفدار دارند. یا کشوری همچون کره علاقه ی بسیاری به ساخت فیلم های تاریخی و جنگی دارد ولی باز هم این فیلم ها مخاطبین خاص خود را در سراسر دنیا جذب می کنند. نودهشتیها دسترسی شما به این آرشیوهای را آسان نموده است.

مردم هنردوست کشورمان و دانلود فیلم

کشور عزیز ما مردمی دارد که در هر زمینه ای با هر نوع فرهنگی هماهنگی برای خودشان ایجاد می کنند. اگر فیلمی تخیلی باشد برای مشاهده ی آن زمان می گذارند، اگر فیلمی عاشقانه باشد باز زمان می گذارند و این فیلم را با لذت تماشا می کنند. این موضوع به دلیل این نیست که ما مردمی داریم که بی تفاوت به موضع فیلم هستند خیر این گونه نیست. بلکه ما مردمی داریم که بر هر نوع فیلمی در هر ژانری ارزش قائل بوده و برای آن وقت می گذارند.

این که در هر فیلمی یک دیالوگ ماندگار وجود داشته باشد به مخاطبین این جذابیت را میدهد که همیشه آن فیلم را به خاطر بیاورند. تصور کنید یک فیلمی که سالیان پیش ساخته شده است را فقط با یک دیالوگ ماندگار آن به خاطر آورید. حال به یاد آن ایام تصمیم می گیرید این فیلم را مشاهده کند اما کجا باید دنبال آن بگردد؟

مسلما سایت نودهشتیها اولین گزینه و بهترین انتخاب برای شماست. با مراجعه به این سایت به راحتی می توانید فیلم مورد نظر خودتان را پیدا کنید.

فیلم ها نیز همچون موزیک ها می توانند دنیایی از خاطره برای افراد باشند. خاطراتی شیرین و یا تلخ در کنار کسانی که با آنها این فیلم را مشاهده نموده اید.

این که فیلمی را اولین بار در سینما با چه کسی دیده باشید می تواند یکی از این خاطرات زیبا برای شما باشد. سالها بعد از طریق سایت نودهشتیها دوباره آن فیلم را دانلود خواهید کرد و به لحظه های لذت بخش اولین بار دیدن این فیلم در سینما باز خواهید گشت.

55

سخن بزرگترین هنرمندان و بازیگران دنیا

این که چه فیلمی از نودهشتیها دانلود می کنید می تواند به شما در شناختن بازیگران به نام دنیا کمک بسیاری نماید. مثلا آرشیوی از فیلم های چارلی چاپلین را از سایت نودهشتیا تهیه نمایید و به دیدن این فیلم های زیبا بپردازید.

این بازیگر معروف هالیوود یک جمله ی ماندگاری در مورد فیلم ولگرد کوچک خود بیان کرده است. او می گفت زمانی که من به بازیگری در این فیلم انتخاب شدم هیچ تصوری از شخصیت فردی که قرار بود به جای او بازیگری کنم نداشتم. اما زمانی که لباس و گریم مخصوص را انجام دادم احساس کردم به شخصی تبدیل شده ام که کارگردان از من میخواست. در نهایت زمانی که وارد صحنه شدم کاملا آن نقش را در دنیای خودم به دنیا آوردم.

بله دنیای بازیگری به همان میزان که زیباست به همان میزان و حتی فراتر از ان سختی ها و مشکلات خاص خود را دارد. ما با تهیه فیلم از سایت نودهشتیها فقط کمی زمان می گذاریم تا فیلم را مشاهده کنیم اما از زندگی و سختی های این هنرمندان بی اطلاعیم.

سایت نودهشتیها علاوه بر این که به شما در دانلود اسان فیلم کمک رسانی می کند، این مزیت را نیز برای شما به همراه دارد که از اخبار دنیای بازیگری و موسیقی های زیبایی ایرانی نیز دست یافته و استفاده نمایید. پس با ما در این آدرس (www.98iha.com) همراه باشید.

Rate this post

مصطفی علیزاده

من مدیر وبسایت‌های غرب پرس و سئو۸ هستم و با بیش از یک دهه تجربه در زمینه سئو، به برندها و کسب و کارهای مختلف، چه بزرگ و چه کوچک، مشاوره و خدمات ارائه داده‌ام.
دکمه بازگشت به بالا