بازار

معرفی فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP

فروشگاه اینترنتی  EIG-SHOP  یک فروشگاه آنلاین در زمینه فروش محصولات مرغداری و تجهیزات سرمایشی و سالن قارچ می باشد که تحت نظارت مسقتیم گروه صنعتی اسکندری فعالیت خود را از سال 1397 اغاز نموده است . فروشگاه اینترنتی ای آی جی شاپ با بهره گیری از نیرو هایی جوان و متخصص در زمینه فروش اینترنتی کالا و طراحی سایت های فروشگاهی فعالیت می نماید.

لازم به توضیح شرکت مادر  EIG-SHOP با 25 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع دستگاه های جوجه کشی ، تجهیزات سرمایشی ، تجهیزات پرورش قارچ ، تجهیزات مرغداری و تجهیزات گلخانه ای فعالیت دارد. کارخانه اصلی گروه صنعتی اسکندری در ارومیه و در شهرک صنعتی فاز 2 توسعه قرار دارد، ارسال محصولات نیز از این کارخانه به سراسر ایران صورت می گیرد.  فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP نیز با تمام قدرت در جهت پیشرفت گروه صنعتی اسکندری و تبلیغ محصولات تولیدی این گروه تولیدی در سطح اینترنت فعالیت دارد.

هدف اصلی و نهایی فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP رضایت مشتریان بوده و با معرفی کامل و دقیق محصولات سعی در شفاف سازی کیفیت آنها داشته و با ارائه پشتیبانی آنلاین نهایت تلاش خود را در جهت پاسخگویی هر چه سریعتر به سوالات و ابهامات کاربران را دارد. سفارش محصولات به صورت آنلاین و به سادگی صورت می گیرد.

این وبسایت از نماد اعتماد الکترونیکی برخوردار بوده و در سامانه ساماندهی رسانه های دیجیتال نیز به ثبت رسیده است. قیمت های درج شده بر روی وب سایت همان قیمت کارخانه بوده و هیچ گونه هزینه های اضافی از کاربر گرفته نمی شود. جالب توجه است که ارسال محصولات نیز کاملا رایگان انجام می پذیرد. تمامی محصولات درج شده بر روی وب سایت از یکسال گارانتی تعویض یا تعمیر برخوردار بوده و خدمات پس از فروش محصولات نیز تا 10 سال صورت می پذیرد.

از جمله محصولاتی که بر روی فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP قرار گرفته شده است شامل : دستگاه های جوجه کشی ، تجهیزات سرمایشی ، تجهیزات پروش قارچ ، تجهیزات مرغداری و تجهیزات گلخانه ای می باشد که هر کدام به اختصار توضیح داده خواهد شد.

1- دستگاه های جوجه کشی

در فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP بالغ بر 17 نوع دستگاه جوجه کشی وجود دارد که شامل دستگاه های جوجه کشی ایزی باتور 1، 2، 5، 6 و انکوباتور های خارجی آرکام و دستگاه های جوجه کشی صنعتی و دستگاه های جوجه کشی شتر مرغ در ظرفیت های مختلف می باشد.

ایزی باتور ها و آرکام ها برای جوجه کشی از انواع پرندگان حتی پرندگان زینتی بوده و مناسب استفاده در منزل نیز می باشد بدون اینکه کمترین آلودگی در محیط ایجاد نماید. از این رو به ایزی باتور ها دستگاه های جوجه کشی خانگی یا حرفه ای نیز گفته می شود.

https://www.eig-shop.com/product-category/egg-incubators/

دستگاه های جوجه کشی صنعتی مناسب استفاده در مرغداری و پرورش گاه های صنعتی بوده و فقط کسانی که چندین سال تجربه پرورش پرندگان را داشته می توانند از این دستگاه ها خریداری نمایند.

2- تجهیزات سرمایشی و گرمایشی

تجهیزات سرمایشی قرار گرفته شده در فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP شامل انواع آبسردکن ها، یخ ساز ها، آبمیوه سردکن ها و سردخانه های قابل حمل می باشد که در ظرفیت های مختلفی تولید و روانه بازار می شود. هر یک از مشتریان بنا بر نیاز خود می توانند دستگاه های این مجموعه را خریداری نمایند.

https://www.eig-shop.com/product-category/cooling-equipment/

3- تجهیزات سالن پرورش قارچ

در این دسته از محصولات فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP کالا های مختلفی جهت تامین مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز پرورش دهندگان قارچ قرارگرفته شده است. که این محصولات شامل انواع بذرها، کمپوست ها، خاک های پوششی، دماسنج ها، رطوبت سنج ها و از همه مهم تر مه پاش ها، هیتر ها و رطوبت ساز ها می باشد.

https://www.eig-shop.com/product-category/mushrooms-salon-equipment/

4- تجهیزات مرغداری

دستگاه ها وتجهیزات قرار گرفته شده در این دسته شامل انواع رطوبت ساز ها، هیتر ها، مه پاش ها، آبخوری های زنگوله ای و نیپل، دانخوری ها، قفس های مکانیزه و انواع پر کن ها می باشد که برای هر نوع پرنده ای به صورت مجزا طراحی و ساخته شده اند. پرورش دهندگان عزیز می توانند با توجه به نیاز خود نوع و تعداد مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش داده و در اسرع وقت برای ایشان ارسال خواهد شد.

https://www.eig-shop.com/product-category/poultry-equipment/

5- تجهیزات گلخانه ای

در فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP محصولاتی نیز مختص پرورش دهندگان گل و گیاه قرار داده شده است که این محصولات شامل انواع هیتر ها، رطوبت ساز ها و مه پاش ها در ظرفیت های مختلف می باشد.

https://www.eig-shop.com/product-category/greenhouse-equipment/

در نهایت لازم به ذکر است که فرایند سفارش محصول کاملا اتوماتیک بوده و به صورت آنلاین انجام می پذیرد و تمامی محصولات از یکسال گارانتی معتبر گروه صنعتی اسکندری و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردار است.

Rate this post

مصطفی علیزاده

من مدیر وبسایت‌های غرب پرس و سئو۸ هستم و با بیش از یک دهه تجربه در زمینه سئو، به برندها و کسب و کارهای مختلف، چه بزرگ و چه کوچک، مشاوره و خدمات ارائه داده‌ام.
دکمه بازگشت به بالا