تفریحی

معرفی سایت ایران زیرنویس، بهترین سایت دانلود زیرنویس فارسی

اگر از آن دسته از افرادی باشید که اوقات زیادی را صرف تماشای فیلم و سریال می کنید، باید منبع خوبی برای دانلود زیرنویس های خود داشته باشید. این منبع باید ویژگی های بخصوصی داشته باشد؛ مثلا باید بصورت مرتب بروز رسانی شود و بیشتر فیلم ها و سریال های روز را پوشش دهد. اما جدا از اینها مسائل دیگری مانند تجربه کاربری هر شخص وجود دارد که کمتر مورد توجه قرار می گیرد. زمانیکه یک کاربر از سایتی استفاده می کند، باید داخل سایت احساس راحتی کند و به راحتی به مطالب آن دسترسی داشته باشد.

سایت های کمی هستند که به این موضوع اهمیت می دهند و صرفا به دنبال کسب درآمد هستند اما در این میان سایت هایی مانند ایران زیرنویس وجود دارند که به تجربه کاربری هر کدام از بازدید کنندگان خود اهمیت می دهد. سایت ایران زیرنویس که در زمینه دانلود زیرنویس فارسی فیلم، سریال و انیمیشن فعالیت می کند، طراحی ساده و روانی دارد و به راحتی می توانید به مطالب سایت دسترسی داشته باشید. از طرفی دیگر سرعت بارگذاری سایت و همچنین سرعت دانلود از این سایت بسیار بالا می باشد. حال در اینجا سعی کرده ایم تا به بررسی و معرفی تعدادی از فیلم های مورد انتظار پیش رو بپردازیم.

دانلود زیرنویس فیلم

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Venom 2018

تام هاردی از آن دسته بازیگرانی است که به تنهایی می تواند موفقیت یک فیلم را تضمین کند و یک ستاره واقعی سینما محسوب می شود. حال تام هاردی را در نقش یکی از ابر شرور های و صدالبته ضد قهرمان های دنیای مارول تصور کنید؛ نتیجه می شود: بووووم!!! این فیلم به قدری مورد انتظار واقع شد که هیچ کس فکرش را نمی کرد. فیلم ونوم قرار است در تاریج پنجم اکتبر 2018 مصادف با 13 مهر 1397 اکران شود و بازیگران دیگری همچون میشل ویلیامز، ریز احمد و … در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Predator 2018

جنگ با بیگانه ها یکی از مضمون های داغ هالیوود است که هر ساله فیلم هایی در مورد آن ساخته می شود. یکی از جدید ترین فیلم ها با این مضمون، فیلم غارتگر می باشد. این فیلم که چهارمین فیلم سینمایی از مجموعه فیلم های غارتگر می باشد، از جایی شروع می شود که یک کودک باعث برگشتن بیگانه ها به سیاره زمین می شوند. این در حالی است که غارتگر ها قدرتمند تر، باهوش تر و کشنده تر از قبل شده اند و تنها تعداد محدودی می توانند از انسان ها می توانند در مقابل آنها قرار بگیرند و نسل بشر را از نابودی کامل نجات دهند. این فیلم در تاریخ چهاردهم سپتامبر 2018 مصادف با 23 شهریور 1397 اکران می شود و بازیگرانی همچون اولیویا مان، استرلینگ کی براون، آلفی آلن، کیگان-مایکل کی، بوید هالبروک و … در آن بازی می کنند.

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Creed II 2018

فیلم کرید 2 که ادامه قسمت قبلی خود می باشد، بر روی چالش های جدید راکی بالبوآ و شاگرد او آدونیس کرید تمرکز دارد. آدونیس کرید فرزند رقیب و دوست قدیمی راکی یعنی آپولو کرید می باشد و در این قسمت، آدونیس باید با فرزند ایوان دراگو که باعث کشته شدن پدر آدونیس در رینگ مبارزه شده است، روبرو شود. بازیگران سرشناسی همچون سیلوستر استالونه، مایکل بی جردن، دولف لاندگرن، تسا تامپسون و … در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم کرید برای اکران در تاریخ بیست و یکم نوامبر 2018 مصادف با 30 آبان 1397 برنامه ریزی شده است.

دانلود زیرنویس انیمیشن

دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن The Grinch 2018

گرینچ موجود سبز رنگ و بدترکیبی است که در هوویل به دنیا آمده است، اما قیافه ی زشت و بی ریخت او باعث شده تا مردم او را طرد کنند. او اکنون به همراه سگش در یک غار در نزدیکی هوویل زندگی می کند. یک روز گرینچ تصمیم می گیرد تا از مردم هوویل انتقام بگیرد و خوشحالی آنها را بدزد. اما چگونه؟ او قصد دارد تا جشن کریسمس را که هر ساله پر شور تر از سال گشذته برگزار می شود، خراب کند. از جمله صداپیشگان این انیمیشن می توان به بندیکت کامبربچ شاره کرد و قرار است در تاریح نهم نوامبر 2018 مقارن با 18 آبان 1397 اکران شود.

دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن The Lego Movie 2 The Second Part 2 2019

بعد از اینکه امت به همراه دوستانش توانستند لرد بیزینیس را مغلوب کنند، حال در انیمیشن “فیلم لگو 2: بخش دوم” باید با یک موجود بیگانه به نام “سویت میهم” روبرو شود. در واقع، سویت میهم دوستان امت از جمله وایلد استایل، بتمن، پرنسس یونیکیتی، بنی و متال بیرد را می رباید، امت باید از تمام توانایی خود استفاده کند تا دوستان خودش را نجات دهد و با هم، سویت میهم را شکست دهند. این انیمیشن در تاریخ هشتم فوریه 2019 مقارن با 19 بهمن 1397 اکران می شود.

دانلود زیرنویس سریال

دانلود زیرنویس سریال فارسی Vikings

بدون شک سریال ها و فیلم های بسیار زیادی در مورد وایکینگ ها و روحیه جنگاوری آنها ساخته شده است اما سریال وایکینگ ها از جایگاه بسیار ویژه ای در میان آنها برخوردار است. این سریال که از شبکه هیستوری پخش می شود، توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند. تا کنون 4 فصل و نیمی از فصل پنجم این سریال محبوب پخش شده و برای فصل ششم نیز تمدید شده است. نیمه دوم فصل پنجم سریال وایکینگ ها مجددا از تاریخ بیست و هشتم نوامبر 2018 همزمان با 7 آذر 1397 بر روی آنتن می رود. این سریال بر روی ماجراجویی گروهی از وایکینگ ها به رهبری راگنار لودبروک تمرکز دارد که برای اولین بار به مناطق غربی از جمله انگلستان یورش بردند.

دانلود زیرنویس سریال فارسی سریال Rick and Morty

سریال ریک و مورتی یکی از محبوب ترین سریال های انیمیشنی است که در تمام طول تاریخ ساخته شده است. این سریال بر روی یک دانشمند دیوانه به نام ریک و نوه ی دست و پا چلفتی او مورتی تمرکز دارد و در طول سریال، شاهد ماجراجویی های این دو در سراسر کیهان و دنیاهای موازی خواهیم بود. این سریال که همواره با تحسین منتقدان و مخاطبان روبرو شده است، تا هفتاد قسمت دیگر هم تمدید شده است. این موضوع از طرفی بسیار خوشحال کننده و از طرفی دیگر بخاطر ترس از افت کیفیت تا حدودی ناراحت کننده است. مطمئنا باید صبر کنیم و ببینیم ادامه این سریال بی نظیر به کجا ختم می شود.

حال نوبت شماست تا فیلم ها، سریال ها و انیمشن های محبوب و مورد انتظار خود را با ما به اشتراگ بگذارید و از تجربه کاربری خود از سایت ایران زیرنویس http://iranzirnevis.com  که به جرات میشه گفت بهترین سایت دانلود زیرنویس فارسی در ایران است به ما بگید.

5/5 - (1 امتیاز)

مصطفی علیزاده

من مدیر وبسایت‌های غرب پرس و سئو۸ هستم و با بیش از یک دهه تجربه در زمینه سئو، به برندها و کسب و کارهای مختلف، چه بزرگ و چه کوچک، مشاوره و خدمات ارائه داده‌ام.
دکمه بازگشت به بالا