بازار

معرفی اپلیکیشن خدمات آنلاین اسپاد

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و ورود و تاثیر همه جانبه آن و فناوری های مبتنی بر اینترنت در زندگی روزمره ما، شناخت و به کارگیری فناوری برای رفع نیازهای ما در زندگی به ماهیت دوم و به نوعی فرهنگ تبدیل شده است. بنابراین بدون استفاده از انواع و این نوع فناوری ها، کیفیت و سبک زندگی ما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و با مشکلات جدی بسیاری مواجه خواهیم شد. در این میان، تلفن های همراه هوشمند بزرگترین و برجسته ترین حضور در زندگی ما هستند، به همین دلیل است که شاید بیشتر ما روزهای قبل از تلفن همراه و کاربردهای گسترده آن را به یاد نمی آوریم. صرف نظر از مشکلات و معایبی که در استفاده نادرست از این فناوری وجود دارد، در واقع می توان گفت گوشی های هوشمند و اپلیکیشن ها و وب سایت های مرتبط نقش غیرقابل انکاری در تغییر سبک زندگی ما دارند. با یک جستجوی ساده در اینترنت یا پلتفرم های ارائه نرم افزار موبایل، متوجه می شویم که تقریبا هیچ موضوعی وجود ندارد که اپلیکیشن یا وب سایت نداشته باشد.

یکی از مهمترین نیازها در این زمان نیاز به دریافت انواع خدمات مطمئن و سریع است که با توجه به شرایط فعلی زندگی خانواده ها از جمله وجود شلوغی و مشکلات فراوان در خانواده به دلیل طبیعت کار و کار اکثر خانواده ها، کمبود اطلاعات و دانش کافی ارائه دهندگان خدمات قابل اعتماد و همچنین گستره نیاز مردم، نیاز به بستری برای ثبت و پیگیری نیازهای خدماتی خانواده ها بیش از پیش احساس نمی شود.علاوه بر این، به این نیازها و انتظارات می توان مواردی مانند هزینه مناسب، معرفی متخصصان آموزش دیده و پشتیبانی قابل اعتماد را اضافه کرد.

با پرس و جو و تحقیقات انجام شده در این زمینه نیز مشخص شد که چنین نرم افزاری مورد توجه و استقبال مردم قرار خواهد گرفت. همچنین یکی از بهترین راه ها برای درک مشکلات افراد و راه حل های آنها این است که خودمان را جای آنها بگذاریم تا بفهمیم آنها در زندگی به چه چیزهایی نیاز دارند یا برای بهبود زندگی شان چه کاری می توان انجام داد. طرح ارائه شده توسط تیم نیز از این قاعده مستثنی نیست و در واقع پاسخی به نیازی است که اعضای تیم احساس می کنند. علاوه بر این، با استفاده گسترده از فروشگاه اینترنتی و نرم افزارهای خدماتی (مانند خرید و فروش محصولات، سفارش تاکسی، رزرو هتل و بلیط سفر، سفارش غذا و …) انتظار می رود که طرح ارائه شده نیز به علاقه عموم به گرفتن

راه افتادن

با چنین رویکردی تیم ما و با همکاری شتابدهنده شرکت مخابرات استان اصفهان (مشاهر) نرم افزاری به نام «نرم افزار درخواست خدمات آنلاین SPAD» را برای رفع تمامی نیازهای یک خانوار ایرانی با هدف اطمینان از کیفیت و رضایت، توسعه داد. از طرفین و تلاش های این حوزه طراحی و اجرای اشتغال و رونق بازار کسب و کار مرتبط با بخش خدمات با قیمت های مطلوب و مناسب در شهر اصفهان

980504001

این نرم افزار در پایان سال 97 تکمیل و پس از گذراندن مراحل عیب یابی و تست در سال 1377 به بازار عرضه شد. از مزایای استفاده از این اپلیکیشن موبایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

الف- ایجاد ارتباط بین افراد و افراد متخصص در خدمات

ب- اطمینان از اجرای صحیح خدمات با پشتیبانی و کارآمد

ج- ایجاد شغل و فضای رقابتی در بین متخصصان

د- افزایش سرعت ارتباط افراد با کارشناسان و گرفتن پاسخ سریع

ه- پرداخت هزینه های واقعی و منطقی توسط مشتریان و متناسب با خدمات ارائه شده

و- توانایی افراد در اعتماد به کارشناسان و افزایش آگاهی و رضایت شغلی

لازم به ذکر است که روش سنتی و قدیمی دسترسی افراد به پرسنل متخصص (از طریق مراجعه حضوری به کارشناسان یا تماس تلفنی و درخواست از آنها برای انجام خدمات مورد نیاز) امروزه نیز ادامه دارد.با پیاده‌سازی چنین نرم‌افزاری، مشتریان می‌توانند افرادی را شناسایی کنند که می‌توانند خدمات مورد نظر خود را بدون نیاز به ارجاع یا پرس و جو و بررسی حضوری که اغلب نادرست و زمان‌بر هستند، ارائه دهند.همچنین همانطور که گفته شد در این پروژه از نرم افزارهای تلفن همراه و امکانات آن استفاده خواهد شد که هم برای افراد آشناست و هم در حین کار و با توجه به نیاز و رفتار مشتریان و کانال های ارتباطی قابل استفاده است نظرسنجی.نیروی متخصص آن را تغییر داد. و آن را بهبود بخشید. .

تخمین بازار

نکته دیگری که باید در نظر داشت وسعت بازار این فعالیت است. به جرات می توان گفت که همه ما برای رفع نیازهای ما در زمینه های مختلف از جمله نظافت محل سکونت یا کار، تعمیر لوازم خانگی، نیازهای مربوط به مراقبت و نگهداری از یکی از اعضای خانواده و … به افراد مجرب و قابل اعتماد نیاز داریم. با توجه به ماهیت نرم افزار، مشتریان این بازار بزرگ همه کسانی هستند که نیاز به انجام خدمات در منازل یا شرکت ها و سازمان ها دارند و به طور کلی هر شهروند یک نوع خدمات محسوب می شود. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که از آنجایی که دامنه نیازهای مرتبط با حوزه خدمات بسیار گسترده است، انتظارات مشتریان نیز برای رفع این نیاز بسیار متنوع است.به عنوان مثال، ممکن است کیفیت خدمات برای کسی اولویت باشد، برای دیگری سرعت در انجام آن و برای دیگری هزینه مهم باشد.

در نرم افزار اسپاد تمامی نیازها و انتظارات مشتریان پیش بینی شده و برای هر یک از آنها فرآیند و راه حلی وجود دارد که برخی از آنها به شرح زیر است:

توانایی کار با تعداد زیادی متخصص و پشتیبانی از طیف وسیعی از خدمات پرکاربرد

اولویت بندی خدمات با توجه به نیاز مشتری و بر اساس پارامترهایی مانند زمان، هزینه و غیره.

اولویت بندی متخصصان بر اساس برخی پارامترها و نظرات مشتریان.

چرا لگد زدن

حال ممکن است این سوال در ذهن ایجاد شود که وجود یک واسطه بین مشتریان و متخصصان بار هزینه ای اضافی را به مشتریان تحمیل می کند. برای پاسخ به این سوال باید به نکات زیر توجه کرد:

1. در فرآیند ثبت و اجرای سفارشات به روش قدیم، مواردی مانند اتلاف وقت، هزینه های مربوط به سفر، مشاوره و بررسی اغلب تا رسیدن به هدف تکرار می شود که همان اجرای صحیح سرویس مورد نظر است که شامل آن می شود. هزینه چیزهای پنهانی وجود دارد که از چشم مشتریان دور است.

دواستفاده از نرم افزار Spud به دلیل وجود سیستم خدمات مشتریان باعث بهبود عملکرد متخصصان و افزایش کیفیت خدمات می شود و در صورت بروز مشکل خدمات در نرم افزار Spud در این شرایط تضمین می شود. یا نارضایتی بین مشتریان توانایی حل مشکل مربوطه و جلب رضایت کامل مشتری

مشارکت

همچنین لازم به ذکر است تیم نرم افزار خدمات اسپاد آماده عقد قرارداد و همکاری با کلیه متخصصان، شرکت ها و سازمان ها در زمینه های مختلف خدماتی تحت شرایط وب سایت می باشد. کافیست به اسپاد بپیوندید و با دانلود اپلیکیشن اسپاد و نصب آن یکی از کارشناسان ما باشید تا شغلی پردرآمد و رایگان و بدون محدودیت زمانی و ساعت کاری داشته باشید.

به طور کلی می توان گفت که با توجه به حرکت عمومی جامعه به سمت استفاده از فناوری، استفاده از چنین نرم افزارهایی اجتناب ناپذیر خواهد بود و تیم اسپاد تمام تلاش و توان خود را برای بهبود روند ثبت نام و پیگیری به کار خواهد گرفت. به روز در مورد درخواست ها و جلب رضایت مشتری.

.

Rate this post

مصطفی علیزاده

من مدیر وبسایت‌های غرب پرس و سئو۸ هستم و با بیش از یک دهه تجربه در زمینه سئو، به برندها و کسب و کارهای مختلف، چه بزرگ و چه کوچک، مشاوره و خدمات ارائه داده‌ام.
دکمه بازگشت به بالا