فناوری

قالب be theme – بهترین قالب چند منظوره وردپرس

شاید شما نیز مانند بسیاری از افراد در انتخاب قالب سایت یا حتی افزونه های مورد نیاز خود دچار تردید شده باشید. همچنین ممکن است تعداد زیاد قالب ها در بازارهای خارجی و ایرانی شما را با سوالات زیادی گیج کرده باشد که در نهایت ندانید کدام قالب برای وب سایت شما مناسب تر است.

در این مقاله سعی داریم بهترین قالب وردپرس را که همه کاره و چند منظوره است به شما معرفی کنیم که شما را از دردسر نصب افزونه های اضافی و یا حتی یادگیری علم کد نویسی رها می کند.

معرفی قالب be theme

قالب betheme یکی از پرفروش‌ترین قالب‌های وردپرس در بزرگترین بازار وب‌مستر جهان، themeforest.com است که در میان پرفروش‌ترین قالب‌های وردپرس نیز قرار دارد. حال یک سوال از شما داریم که آیا فروش بالای be theme نشان دهنده انتخاب ضعیف کاربران است؟ یا مهر تاییدی می دهد که قالب بدون مضمون بهترین است؟

البته این نشان می دهد که این فرمت بهترین است که در انتخاب آن تردید شما را برطرف می کند.

این قالب وردپرس از Be Theme امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربر خود قرار می دهد و به شما این امکان را می دهد که در عرض چند دقیقه وب سایت خود را بدون نیاز به دانستن علم کدنویسی یا حتی یک بار نگاه کردن به آن بسازید.

ویژگی های قالب be theme

یکی از بهترین چیزها در مورد betheme این است که با بیش از 450 دمو آماده نصب ارائه می شود که هر کدام برای یک موضوع خاص طراحی شده اند. به عنوان مثال، برخی از آنها برای موسیقی، برخی دیگر برای ورزش، وبلاگ، فروشگاه های آنلاین، مد، تور و مسافرت، کلینیک ها، پزشکان، وکلا، نویسندگان، فریلنسرها و بسیاری موضوعات دیگر در نظر گرفته شده اند که می توان گفت یک آرشیو کامل است. مالک است البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در هر آپدیت که هر هفته اتفاق می افتد، یک یا دو دمو جدید به قالب اضافه می شود که نشان از تلاش تیم طراحی قالب برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود دارد.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد قالب این است که می توانید قالب خود را به سادگی با کشیدن و رها کردن عناصر به جایی که می خواهید طراحی کنید. بگذارید آن را به زبان ساده‌تر بیان کنم، فرض کنید می‌خواهید یک فرم تماس و یک دکمه زیر آن در یک صفحه قرار دهید.برای ایجاد یک فرم می توانید از عنصر فرم موجود در صفحه سازنده استفاده کنید، برای این کار فقط باید این عنصر را انتخاب کرده و در جایی که می خواهید قرار دهید، سپس می توانید همین کار را برای دکمه انجام دهید.این قالب دارای بیش از 200 کد کوتاه یا تابع است که در نوع خود بی نظیر است و قدرت این قالب را نشان می دهد.

این قالب با تمام افزونه های محبوب سازگار است، بنابراین می توانید بدون فکر کردن به ناسازگاری و گسست بین قالب و افزونه، آن را انتخاب کنید.

بیش از 450 نسخه نمایشی آماده نصب

آیا از طراحی صفحات وب سایت خود خسته شده اید؟ یا برای طراحی سایت خود به یک متخصص نیاز دارید؟ همه اینها را کنار بگذارید، وب سایت شما با هر موضوعی که کار می کند، قالب تم رایگان حداقل یک نسخه نمایشی آماده نصب دارد که می توانید نسخه نمایشی را با 5 کلیک در سایت خود جاسازی کنید و یک سایت کاملا مشابه داشته باشید. سپس می توانید ظاهر سایت را مطابق میل خود شخصی سازی کنید و آن را زیباتر کنید.

دمو آماده نصب به معنی وب سایت هایی است که توسط قالبbe theme طراحی شده اند، شما می توانید هر یک از این وب سایت ها را انتخاب کنید و ظاهر و ظاهر آن ها را با تمام محتوا، محصولات و تصاویر وارد وب سایت خود کنید، بنابراین دقیقاً سایتی مشابه وب سایت دمو خواهید داشت.

بیش از 450 دموی تم رایگان وجود دارد که طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد، مانند:

    ورزش ها

اخبار

وبلاگ

فروشگاه

شرکت های بزرگ، دارای شخصیت حقوقی

پزشکی

دفاع

موسیقی

مجله اینترنتی

و بسیاری موضوعات دیگر

حتماً قبلاً متوجه شده اید که تم B چقدر قدرتمند است و می تواند به شما در طراحی وب سایت کمک کند

یک نکته جالب این است که در هر آپدیت سایت که هر یک یا دو هفته یکبار اتفاق می افتد، حداقل یک دمو جدید اضافه می شود. این قدرت قالب بدون تم است…

صفحه ساز حرفه ای

یکی از ویژگی های فوق العاده این قالب صفحه ساز حرفه ای آن است که تمامی عوامل و عناصر دنیا را در یک مکان گرد هم می آورد تا بتوانید به راحتی صفحات وب سایت خود را هر طور که می خواهید طراحی کنید.

کار با صفحه ساز بسیار آسان است، می توانید با یک کلیک ستون های سایت خود را ایجاد کنید، پس زمینه را در پس زمینه سایت خود قرار دهید یا حتی رنگ مورد نظر خود را برای نمایش رنگ به جای تصویر انتخاب کنید.

Rate this post

مصطفی علیزاده

من مدیر وبسایت‌های غرب پرس و سئو۸ هستم و با بیش از یک دهه تجربه در زمینه سئو، به برندها و کسب و کارهای مختلف، چه بزرگ و چه کوچک، مشاوره و خدمات ارائه داده‌ام.
دکمه بازگشت به بالا