تفریحی

شرایط هتل های لاکچری ایران در دوره کرونا چطور است؟

چند دقیقه چشمان تان را ببندید و خودتان را در ویلا لب دریا تصور کنید. آرامشی که از نشستن در کنار دریا یا تماشای جنگل های سرسبز و حتی کویر نصیب تان می شود را با هیچ چیز نمی توان مقایسه کرد.

این روزها با شیوع ویروس کرونا تعداد مسافرت های داخلی و خارجی به طرز قابل توجهی کاهش یافته است. با این حال افراد زیادی هستند که دوست دارند با رعایت پروتکل های بهداشتی به سفر بروند و حال و هوایشان را عوض کنند.

هتل ها و اقامتگاه ها نقش مهمی در این دوران دارند. این مکان ها باید بیشتر از قبل موارد بهداشتی را رعایت کنند و به دنبال بهبود ایمنی اتاق های خود باشند. اگر دوست دارید شرایط هتل های لاکچری و لوکس ایران در دوران کرونا بشناسید در این مقاله همراه ما باشید.

i43f 1

فعالیت هتل های ایران در دوره کرونا

بعد از گسترش کرونا ویروس و همه گیری آن، شرایط افراد دستخوش تغییرات زیادی شد. کسب و کارهای مختلف مجبور شدند خودشان را با شرایط موجود وفق دهند تا هم جلوی گسترش ویروس را بگیرند و هم جلوی کاهش درآمدشان را بگیرند.

هتل ها و اقامتگاه های مختلف از این قاعده مستثنی نبودند. هتل های ایران در دوره کرونا با مشکلات مختلفی مواجه شدند و تلاش کردند با رعایت پروتکل های بهداشتی که از طرف دولت اعلام می شود خیال مسافران را بابت نکات بهداشتی و ایمنی راحت کنند.

این روزها هتل های لاکچری و لوکس ایران دست به کار شده اند تا بتوانند خدمات بهداشتی و رفاهی مختلفی را در اختیار مسافران شان قرار دهند. هتل هایی همچون هتل ترنج در جزیره کیش، هتل اسپیناس پالاس در تهران، هتل عباسی در اصفهان و هتل قصر در شهر مقدس مشهد از جمله هتل های مدرن و لوکسی بودند که همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند.

l05s 2

هتل ها تا چه اندازه پروتکل های بهداشتی کرونا را رعایت می کنند؟

 اینکه هتل ها تا چه حد به موضوعات بهداشتی پایبند بودند به بررسی های مختلف نیاز دارد. اگر سری به هتل ها و اقامتگاه های شهرتان بزنید بدون شک با موارد بهداشتی همچون الکل و مواد ضدعفونی کننده رو به رو خواهید شد. در طول یک سال اخیر پروتکل های بهداشتی زیادی وضع شد و در اختیار هتل ها قرار گرفت. برخی از این پروتکل ها عبارتند از :

  • درب های خودکار در هتل ها قرار گرفت تا حد امکان جلوی لمس مستقیم درب ها را بگیرد.
  • پیشخدمت ها و همه کارکنانی که در هتل ها مشغول بودند موظف به استفاده از ماسک و دستکش شدند.
  • علاوه بر همه مواردی که بیان کردیم باید روی میز پذیرش مواد ضدعفونی کننده وجود داشته باشد تا مسافران و کارکنان بتوانند به طور مستمر دست های خود را با شوینده های مجاز ضد عفونی کنند.
  • پرداخت پول در هتل ها معمولا به صورت آنلاین و بدون کارت انجام می شود تا از دخالت مستقیم دست در این فرآیند جلوگیری گردد.
  • تعداد افرادی که مجاز به استفاده از آسانسور هستند نصف شد تا جلوی تجمع افراد گرفته شود.

اگر هتلی که برای اقامت انتخاب می کنید پروتکل های وضع شده را رعایت می کند می توانید با خیال راحت اتاقی که دوست دارید را رزرو کنید و در آن اقامت داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

مصطفی علیزاده

من مدیر وبسایت‌های غرب پرس و سئو۸ هستم و با بیش از یک دهه تجربه در زمینه سئو، به برندها و کسب و کارهای مختلف، چه بزرگ و چه کوچک، مشاوره و خدمات ارائه داده‌ام.
دکمه بازگشت به بالا