آموزشی

 پشتیبانی و آموزش وردپرس با طعم معلم وردپرس

این روز ها کسب و کارهای اینترنتی فراوانی در حال شکل گیری است ، از زمانی که رسانه ها از تلویزیون و ماهواره به سمت فضای دیجیتال با کمک اسمارت فون ها مهاجرت کردند . این موضوع باعث شد ، با اضافه شدن هر روز افراد جدید به اینترنت و همه گیر شدن اسمارت فون ها فضای کسب و کار دیجیتال شکل بگیرد .

در این بین باید نیاز های مخاطبین بر اساس خدمات مورد نیاز در کسب و کار های دیجیتال تامین می شد و هر کسی بتوانست کسب و کار خودش را بر بستر اینترنت ارائه کند ، می توانست خود را پیشتاز این جریان در نظر بگیرد . اما این موضوع باعث دردسر هایی بود ، به عنوان مثال ، شما باید هزینه های گزافی را برای طراحی وب سایت تقبل می کردید و مشخص نبود در آینده می توانید آن هزینه ها را جبران کنید یا نه !

به همین دلیل بود که مت مولنوگ به فکر چاره گشت و توانست سیستم نرم افزاری را ایجاد کند که اکثر نیاز های یک فرد تازه وارد شده در حوزه کسب و کارهای دیجیتال را پوشش دهد ، اسم این نرم افزار که کار آن مدیریت محتوا می باشد را وردپرس نهاد .البته این نکته را خاطر نشان شوم که وردپرس در اویل به پیچیدگی الان نبود .

وردپرس آرام آرام فراگیر شد و یک تیم در ایران وردپرس را ترجمه کرد و آن را به شکل متن باز در اختیار عموم قرار داد ، تیم دیگری آمد و یک افزونه شمسی سازی برای آن توسعه داد و این سرآغاز شد برای فراگیر شدن این سیستم مدیریت محتوا در ایران بود .

بعد از پیشرفت های چشم گیر وردپرس گروهی دیگر افزونه ای به نام ووکامرس برای ایجاد فروشگاه های اینترنتی طراحی کردند که یک قدم دیگر وردپرس را جلو برد و بسیاری دیگر از کسب و کارها و فروشگاه های اینترنتی را نیز به سمت خودش کشاند .

الان که این مقاله را برای شما می نویسم بیش از 30 درصد وب سایت های دنیا را این سیستم نرم افزار تشکیل می دهد و حدود 70 درصد وب سایت های ایرانی با استفاده از وردپرس طراحی شده اند . همه اینها دلیلی است که می توان به وردپرس و آینده آن اعتماد داشت .

با وجود اینکه شرکت ها و افراد بسیاری ، طراحی و توسعه قالب ها و افزونه های وردپرس را انجام می دهند ولی بسیاری از آنها پشتیبانی آن را قبول نمی کنند و همین موضوع  باعث ناامیدی صاحبان کسب و کارهای اینترنتی خواهد گشت و آنها را مجبور خواهند نمود تا از توسعه دهنده ای به توسعه دهنده دیگر مراجعه کنند .

همچنین تعداد زیادی از افزونه ها و پوسته های وردپرس در داخل ایران طراحی نمی شوند و نمونه های خارجی هستند که گاها دارای باگ بوده و یا به زبان اصلی هستند نمونه فارسی ندارند .

تمام اینها دلیل شد تا ما مجموعه معلم وردپرس را ایجاد کنیم که وظیفه پشتیبانی وردپرس و آموزش وردپرس را برای هم وطنان مان دارد .

همچنین تمام تلاش خود را در  معلم وردپرس برای حل مشکلات وردپرس شما و دادن اطمینان خاطر به سلامت کسب و کار اینترنتی شما می کنیم .

یکی از عوامل که باعث اعتماد بیشتر شما به ما می شود سابقه ده ساله ما بر روی وردپرس است که بیان گر کیفیت کار ما است .

شاید برای شما سئوال شود که چرا نام معلم وردپرس را انتخاب کردیم ، یکی از دلایل ما محدودیت در انتخاب دامنه بود که ما را به سمت این اسم کشاند بعد از آن هم یک معلم هم کسی است که از دل جان برای کمک و پشتیبانی و آموزش به دانش آموزان تلاش می کند ، از این جهت ما نام مجموعه را معلم وردپرس نهادیم .

شما می توانید به مراجعه به وب سایت معلم وردپرس و تهیه بسته های پشتیبانی از خدمات پشتیبانی وردپرس معلم وردپرس بهره مند شوید  .

آدرس وب سایت : www.moalemwp.com

همچنین می توانید در تلگرام و اینستاگرام ما را با moalemwp دنبال کنید .

Rate this post

مصطفی علیزاده

من مدیر وبسایت‌های غرب پرس و سئو۸ هستم و با بیش از یک دهه تجربه در زمینه سئو، به برندها و کسب و کارهای مختلف، چه بزرگ و چه کوچک، مشاوره و خدمات ارائه داده‌ام.
دکمه بازگشت به بالا