مد و زیبایی

کتونی اورجینال خارجی

زمانی که صحبت از جنس کتونی اورجینال می شود اولین تصویری که از آن به ذهن خطور می کند کیفیت بی نظیر و قیمت گران آن جنس است. اصل و اورجینال بودن کتونی برای بازیگران، ورزشکاران و افراد مشهور بسیارمهم است. در واقع کتونی ها جزو یکی از بهترین وسایل ورزشی خانگی به حساب می آیند که در خانه و هم در باشگاه قابل استفاده هستن. در حال حاضر، کتونی ها مشهورترین کفش های موجود در بازار هستند و نه تنها در باشگاههای ورزشی یا زمین تنیس، بلکه مردم در بیشتر مواقع و برای هر موقعیتی کفش های اسپورت به پا می کنند، به همین دلیل برندهای مختلف تمام تلاش شان را می کنند تا هر چه بیشتر طرفداران بیشتری را به سمت خود جلب کنند. اگر مایلید بدانید که بهترین برندهای کتونی اورجینال در جهان کدامند، در این مقاله با ما همراه باشید. همچنین با ما همراه باشید و از اصل بودن کتونی خود با خبر شوید.

معرفی کتونی های اورجینال خارجی

از بهترین و پرطرفدارترین کتانی های دنیا میتوان به برندهای زیر اشاره کرد:
– الکساندر مک کوئین (Alexander McQueen)
الکساندر مک کوئین یکی از مستعدترین و تاثیرگذارترین طراحان مد جهان به شمار می رفت که بسیاری از مدسازان موفق امروز از رهروان راه او به شمار می روند. کفش هایی که توسط او طراحی شده اند، سبک مخصوص به خود را دارند که دل هر فردی را می برند

  • کتونی اورجینال برند بالنسیاگا (Balenciaga)

برند بالنسیاگا در سال 1919 توسط کریستوبال بالنسیاگا طراح اسپانیایی متولد باسک تاسیس شد. کتانی های زنانه و مردانه این برند لوکس در زمانی اندک تبدیل به یکی از محبوب ترین برندهای کفش در جهان شدند. این کفش ها با طراحی ساده خود موفقیت بزرگی را از آن خود کردند

  • کتونی اورجینال کامن پراجکت-Common Projects

کتانی های این برند، به سبکی مینیمالیست و مدرن طراحی شده است. رنگ های مدرن در کنار طرح های ساده طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

  • کتونی اورجینال فندی (Fendi)

برند ایتالیایی فندی، کفش های خود را با سبکی متفاوت روانه بازار کرده است. این برند لوکس که به اکسسوری های به روز و طرح های متنوع و هنری خود شهرت دارد، در طراحی کتانی های خود نیز از رنگ های مختلف و تزیینات گوناگونی مانند گل یا چشم های کارتونی، استفاده کرده است.

  • کتونی اورجینال نایک (Nike)

فهرست برترین کتانی های جهان بدون نام برند نایک کامل نمی شود. اسنیکرهای نایک را در هر کجای جهان که باشید، تشخیص خواهید داد. فرقی نمی کند که به دنبال کفشی برای ورزش خود باشید یا کفشی برای مصرف روزانه، نایک همیشه نیازهای شما را
برطرف خواهد کرد.

  • کتونی اورجینال راف سیمونز(Raf Simons)

کتانی های برند راف سیمونز، که با شرکت آدیداس نیز همکاری می کرد، طراحی نوستالژی دارد. از مدل بند آن گرفته تا چرم به کار رفته در آن، سبک این کفش سبکی سنتی است. بنابراین اگر ثبات را دوست دارید و به دنبال بروزترین مدهای سال نیستید، این کفش گزینه خوبی برایتان خواهد بود.

  • کتونی اورجینال پرادا (Prada)

برند پرادا نه تنها برای خانم ها بلکه میان آقایان نیز محبوب است. زیبایی شناسی این برند لوکس به مجموعه کفش های آن نیز منتقل و در نهایت کفشی تولید شده که با طرح های خاص خود، در صنعت مد از دیگر رقبا پیشی گرفته است.

  • کتونی اورجینال پوما (Puma)

پوما نیز یکی دیگر از برندهای برتر جهان است که محصولات آن را در بیش از 120 کشور می توان تهیه کرد. با پوشیدن کتانی های پوما نه تنها از کیفیت و راحتی آن در طول رقابت های سخت ورزشی مطمئن خواهید بود بلکه به زیبایی آن در پاهایتان نیز شک نخواهید کرد. اگر به دنبال کفشی که سبکی خیابانی دارد هستید، از برند «Puma’s Fenty» که متعلق به خواننده مشهور، ریحانا، است نیز دیدن کنید.

  • کتونی اورجینال پل اسمیت (Paul Smith)

بی شک با به پا کردن کفش های پل اسمیت، هر ثانیه از این برند لوکس قدردانی خواهید کرد. کتانی های کلاسیک این برند لوکس برای مصرف روزانه فوق العاده است. شما می توانید آنها را در طرح ها و رنگ های متنوع خریداری کنید.

  • کتونی اورجینال سن لوران (Saint Laurent)

ایو سن لوران طراح لباس بنام فرانسوی بود که کارهایش، تأثیر به سزایی در صنعت مد لباس در نیمه دوم قرن بیستم برجای گذاشت. از اسنیکرهای ساده آن گرفته تا کتانی هایی به رنگ های جیغ و طرح های متنوع، این برند لوکس فرانسوی با هر سلیقه جور در می آید.

  • کتونی اورجینال والنتینو (Valentino)

برند محبوب والنتینو با هر سلیقه ای سازگار است از این رو که هم طرح های ساده و مینیمالیست دارد و هم با طرح های پروانه ای یا ارتشی، ستاره ای و … دل آنها که عاشق تنوع هستند را برده است.

  • کتونی اورجینال لانوین(Lanvin)

کتانی های لانوین با هر نوع سلیقه و شخصیتی سازگار است. اگر فردی ساده هستید، طرح های مینیمالیست را انتخاب کنید، اگر هم عاشق مد و مدرنیته اید، کتانی هایی که با طرح ها و رنگ های مدرن طراحی شده اند، برایتان مناسب خواهد بود.

معرفی کتونی اورجینال

  • کتونی اورجینال ریبوک (Reebok)

ریبوک کفش هایی طراحی کرده است که به سنت کفش های ورزشی وفادار بوده است. اگر چه این کفش ها برای باشگاه های ورزشی مناسب اند اما اگر دوست دارید که ظاهری اسپورت داشته باشید، باز هم کتانی های ریبوک انتخاب خوبی برای مصرف روزانه تان خواهد بود.

  • کتونی اورجینال کانورس (Converse)

کانورس ها قدمت زیادی دارند. آنها نسل به نسل چرخیده اند و هنوز هم در دنیای مد و فشن حرف اول را می زنند. در ابتدا این برند تنها کفش های بسکتبال تولید می کرد اما از سال 1900 به تدریج کفش هایی را که برای مصرف روزانه و مد خیابانی نیز مناسب باشند، روانه بازار کرد. با وجود نام هایی چون « All-Star» و « CONS » از آنچه به پایتان کرده اید، راضی خواهید بود.

  • کتونی اورجینال آدیداس (Adidas)

در جنگ برندهای مختلف، آدیداس مقام اول را به خود کسب کرده است. این برند محبوب نه تنها سبک مخصوص به خود را دارد بلکه با گروه های مختلفی نیز همکاری می کند که نتیجه آن نیز دیدنی است. « Pharrell» و « Rita Ora» از برندهای مشهوری هستند که آدیداس در حال حاضر با آنها فعالیت می کند.

  • کتونی اورجینال لاکست (Lacoste)

برند لاکست که در سال 1933 توسط یک بازیکن تنیس به نام رنه لاکست و آندره گیلیر تاسیس شده است، پایش را از پیراهن های پولو فراتر گذاشته و با تولید کتانی های ساده اما به روز و زیبا، بار دیگر مهر شهرت را بر لوگوی تمساح خود زده است.

چند مدل کفش کتانی مردانه

راهنمای انتخاب کتونی مردانه

4.8/5 - (15 امتیاز)

مصطفی علیزاده

من مدیر وبسایت‌های غرب پرس و سئو۸ هستم و با بیش از یک دهه تجربه در زمینه سئو، به برندها و کسب و کارهای مختلف، چه بزرگ و چه کوچک، مشاوره و خدمات ارائه داده‌ام.
دکمه بازگشت به بالا