مد و زیبایی

نکات قابل توجه هنگام خرید کتونی اورجینال

در این مقاله قصد داریم در مورد خرید کتونی اورجینال مطلبی داشته باشیم هنگامی که تصمیم به خرید یک کفش برند دارید دقت داشته باشید که مشخصات کامل کفش بر روی جعبه کفش نیز قید شده باشد، مواردی همچون مدل دقیق کفش ، نوع کاربرد کفش ( چمن طبیعی، مصنوعی، سالنی، پیاده روی، والیبال و …) سایز کفش ، شماره انبار اختصاصی کفش  و … را در نظر باید بگیریم و نکته قابل توجه اینکه همان مشخصات باید در قسمت داخلی کتونی یا کفش زبانه نیز قید شده باشد. در موقع خرید اصلا با فروشنده تعارف نداشته باشید و جعبه را از او بخواهید و با مشخصات داخلی زبانه مقایسه نمایید، این جزو ابتدایی ترین نشانه های یک کفش برند و اصل می باشد و پس از مشاهده اختلاف بین این دو قسمت بدانید که آن کفش کپی است، البته باید بدانید که محصولات کپی که ماهرانه انجام شده اند که به اصطلاح “های کپی” هستند در این قسمت نیز تمام نکات را رعایت کرده اند و اگر در این قسمت نیز اختلافی مشاهده نکردید به سراغ مرحله تشخیصی بعد میروید.

بعد از عدم اختلاف در این قسمت به سراغ قسمت اصلی کار یعنی ویژگی های فنی میرویم، این قسمت مستلزم این است که شما از قبل بدانید که کفش مورد نظر شما چه ویژگی هایی دارد و از چه فناوری هایی بهره می برد، منظور اینکه همانطور که برای خرید یک گوشی همراه از قبل مدل خود را انتخاب کرده و بدنبال قیمت مناسب یا اصل آن در بازار هستید برای کفش نیز دقیقا همین کار را انجام دهید و از قبل بدانید که چه کفش یا کفش هایی را میخواهید و سوار موج بازار و چرب زبانی های فروشندگان نشوید، پس از اطلاع کامل از آنچه که میخواهید کار برای شما خیلی راحت تر میشود و انتخابتان نیز محدودتر شده و دچار سردرگمی در حجم انبوه مدل های مختلف کفش ها نمی شوید.

قبل از رفتن به فروشگاه ها حداقل یکبار ظاهر کفش مورد نظرتان را در اینترنت یا پای دوستانتان یا آشنایانتان ببینید و ظاهر آن در ذهنتان مجسم شده باشد یا اگر میتوانید عکس کفش مورد نظر را در گوشی خود داشته باشید و در فروشگاه با آن مقایسه نمایید، جلوی فروشنده شاید نتوانید راحت باشید ولی سعی کنید فضای امن و راحتی را فراهم و این کار را انجام دهید که به انجامش میارزد.

کتانی های برند ویژگی های ظاهریشان در رنگ های مختلف تغییری نخواهند کرد و فقط رنگشان تغییر میکند، مثلا اگر نوشته ای بر روی کفش قسمت سمت چپ و انتهای کفش قرار دارد در یک رنگ دیگر نیز همین امر صادق است ، پس قدم اول پس از دیدن کفش برند در اینترنت یا هر جایی که به آن اعتماد دارید، مقایسه جزییات گرافیکی است که نوشته ها ، عبارات مربوط به فناوری های منحصر بفرد مثلا acc و nike skin و … همه در سر جایشان باشد و اگر تغییر یا جابجایی مشاهده نمودید بدانید که کفش تقلبی است.

به جزییات گرافیکی نیز توجه داشته باشید که رویه کفش به چه شکل است و تراکم طرح مورد نظر میزان کیفیت و دقت اجرای آن رو کفش همگی نکات ریز فنی هستند که کفش های کپی به دقت آن را اجرا نمی کنند و هر چقدر هم کارشان ماهرانه باشد مطمئن باشید که یک جای کار از دستشان در خواهد رفت.

موارد کیفیت دوخت قسمت های مختلف کفش ، جنس الیاف بکار رفته در قسمت های نخی مانند یقه کفش که به تازگی در کفش ها قرار میگیرد ، طرح گرافیکی زیره کفش و دقت اجرای آن ، تطابق میخ کفش با زیره کفش و …. همگی جزو جزییات بسیار ریزی هستند که باید به آنها توجه زیادی داشت چرا که اوج کار کفش اصل و تقلبی در این موارد خودش را نشان میدهد، توجه داشته باشید که کفش های برند جزییات بسیار بدقت انجام میشود و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند چیزی که در کفش های کپی بخوبی اجرا نمی شوند.

زیره کفش های برند در نوک دارای انعطاف خوبی هستند ولی در میانه کفش بسیار محکم هستند که قادر به خم کردن آن نخواهید بود ولی در کفش کپی زیره کفش انعطاف و استحکام در قسمت مذکور به یک اندازه هستند.

بعضی ها براین باورند کتونی های فیک و تقلبی را خود کمپانی های معتبر تولید میکنند. همان کفش با همان برند تنها با کیفیت کمتر و قیمت مناسب برای خرید همه افراد با همه قدرت خرید. این هم نوعی از مشتری مداریست.

sneakers nike

معرفی دو برند معروف کتونی که بی شک میتوان اعتراف کرد که برند نایک و کتونی نایک است که یکی از قدرتمند ترین برندهای جهان است، زیرا که محبوب ترین و بهترین ورزشکاران دنیا برند نایک را برگزیده اند. علاوه بر این برند نایک تامین کننده لباس ورزشی برخی از موفق ترین تیم های ورزشی دنیاست. چیزی که برند نایک را از سایر رقبایش متمایز می کند قدرت سرمایه ی این برند است. به این صورت است که ورزشکاران مطرح دنیا همچون راجر فدرر، سرنا ویلیامز، مایکل جردن، لیونل مسی، کوبی برایانت، ماریا شاراپووا و… برند نایک را برگزیده و از آن حمایت می کنند. و برند دوم برندی که افکار را ناخواسته به سمت ورزش می برد چیزی نیست جز برند آدیداس. نام آديداس امروزه نه فقط برای ورزشکاران و علاقمندان به ورزش، بلکه برای اشخاص ديگر به عنوان استاندارد کيفيت لباس و تجهيزات ورزشی شناخته می شود. کتونی آدیداس و محصولات آدیداس با لوگوی این شرکت که سه‌خط موازی است، مزین شده و این نشان، به‌عنوان لوگوی رسمی شرکت آدیداس شناخته می‌شود.

Rate this post

مصطفی علیزاده

من مدیر وبسایت‌های غرب پرس و سئو۸ هستم و با بیش از یک دهه تجربه در زمینه سئو، به برندها و کسب و کارهای مختلف، چه بزرگ و چه کوچک، مشاوره و خدمات ارائه داده‌ام.
دکمه بازگشت به بالا